Doina Teodoru, Bogdan Drăcea și Lolrelai aduc la Suceava, pe 1 martie, comedia anului – MENTORII

Caravana celui mai așteptat film de comedie al anului, MENTORII, ajunge pe 1 martie la Suceava. Cei care vor să aibă parte de o experiență cinematografică de excepție sunt așteptați la proiecția specială care are loc de la ora 19:00 la Cinema City Iulius Mall din oraș. Este o ocazie unică pentru publicul din Suceava să îi întâlnească pe unii dintre cei mai îndrăgiți actori din distribuție precum Doina Teodoru și Bogdan Drăcea, dar și pe creatorii acestui film și să afle de la ei cele mai amuzante întâmplări de pe platourile de filmare. MENTORII apare oficial în cinematografele din toată țara pe data de 28 februarie.

Succes total al turneului de promovare, cu săli arhipline și hohote de râs

Proiecția de la Suceava a fost organizată, după ce toate proiecțiile speciale din cadrul Caravanei de promovare a filmului au fost un succes total. Comedia MENTORII a ajuns în avanpremieră în opt dintre cele mai mari oraș din România. Fiecare eveniment a însemnat mii de fotografii, hohote de râs, ropote de aplauze entuziaste și un public cucerit de umorul autentic al comediei. Filmul a fost deja difuzat în cinematografele din Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Brașov, Constanța, Iași, București și Botoșani. Cererea record a făcut ca în multe orașe să fie suplimentate locurile în sălile de cinema, semn că publicul românesc aștepta o astfel de producție. Proiecții speciale în cadrul turneului extins vor mai avea loc în Galați, Brăila, Buzău, Ploiești, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Alba Iulia și Târgu Mureș.

MENTORII este mai mult decât o comedie – este o poveste plină de haz, dar și de învățăminte, în care umorul de calitate se împletește cu replici savuroase, comicul de situație și interpretări remarcabile. Cu o distribuție talentată și o poveste captivantă, filmul promite să aducă buna dispoziție în sălile de cinema din întreaga țară.

Cei care vor să își asigure un loc la această experiență cinematografică unică pot achiziționa bilete pentru proiecțiile de la Suceava și online, de pe site-ul oficial al filmului www.mentoriifilmul.ro.

MENTORII – Comedia despre influenceri care aduce realitatea pe marele ecran

Filmul MENTORII promite să fie cea mai tare comedie românească a anului 2025. Inspirat din realitate, scenariul explorează fenomenul „experților” din online, acei influenceri care oferă sfaturi miraculoase despre succesul garantat și transformările peste noapte.

În distribuție apar atât actori consacrați, cât și creatori de conținut, sportivi și oameni de televiziune, printre care: Adrian Titieni, Mario Fresh, Tina Duceac, Bogdan Drăcea, Cătălin Oprișan, Dan Frînculescu, Mihai Petre, Emil Rengle, Alejandro Fernandez, Raluca Bădulescu, Silviu Mircescu, Joseph Adam și Meko Selim. De asemenea, spectatorii vor avea parte de apariții-surpriză ale unor vedete din showbiz.

După proiecția de la Suceava, Caravana MENTORII va ajunge la Galați și Brăila, pe data de 4 martie.

MENTORII este un film creat de Magic Maker Media House, casa de producție ce face parte din grupul UNTOLD Universe, împreună cu Headline Management, cel mai mare label de stand-up comedy din România. MENTORII este un film distribuit de Vertical Entertainment.

Related Stories

Descoperă

În luna martie turismul a continuat să scadă- 4,1%...

Adrian Voican, președinte Bibi Group4travel: Frământările politice, economice naționale și internaționale se oglindesc  și în apetitul românilor pentru vacanțe. În contextul anulării Visa Waver pentru Statele Unite ale Americii, multe zboruri s-au anulat. Voucherele de vacanță pentru 2025 abia au început timid să fie solicitate din luna mai așa încât rezervările pentru primele 3 luni s-au bazat pe sumele acordate în 2024 și care nu fuseseră consumate. Practic scăderea din februarie, de 4,5% a sosirilor românilor în structurile de cazare clasificate, fusese un semnal că turiștii sunt mai prudenți în rezervări.

Bucovina, Maramureș și Transilvania sunt preferate de români pentru...

Anul acesta Bucovina și Maramureș au fost printre cele mai căutate destinații de către turiștii români pentru vacanța de Paște, conform studiului Travelminit.ro. Aproximativ 41% dintre respondenții sondajului au ales Maramureș sau Bucovina, cu dorința de a se relaxa, de a participa la slujba de Înviere și de a se bucura de mesele bogate cu preparate locale.

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei: destinații ideale, în perioada...

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei cuprinde 18 obiective incluse în programul de turism cultural „România Atractivă”, cele mai multe dintre ele fiind în județul Suceava.

Unde călătoresc românii de Paște? Diaspora revine acasă, iar...

Anul acesta, în perioada Paștelui, prețul mediu al unui bilet de avion dus-întors a fost de 246 de euro, în creștere cu 14% față de 2024, iar valoarea medie a unei rezervări s-a ridicat la 326 de euro.Cel mai ieftin bilet vândut a fost de 51 de euro, pe ruta Bacău - Roma, iar cel mai scump bilet pentru plecările din România a ajuns la 712 de euro, pe ruta București - Lisabona. În ceea ce privește sosirile în România, cel mai ieftin bilet a fost de 99 de euro, pe ruta Atena - București.

Antalya, orașul cu cele mai multe plaje curate din...

Autoritatea pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din Turcia (TGA): Pe lângă frumusețea naturală, Antalya îmbină luxul și istoria. Resorturile de cinci stele, spa-urile de top și restaurantele gourmet se află în vecinătatea siturilor antice precum Olympos sau Patara, fosta capitală a Ligii Liciene. Vizitatorii pot explora flacăra eternă Chimera sau ruinele civilizației liciene, îmbogățindu-și experiența cu o incursiune în trecut.

Obiective turistice din Suceava, desemnate castigatoare la competitia Destinatia...

Pe scena Galei au urcat câștigătorii competiției Destinația Anului, un reper în industria turismului autohton, care promoveză anual cele mai atractive și valoroase locuri din țară. Ediția din 2025 a adus în finală 76 de destinații turistice, selectate în urma unui proces riguros de nominalizare. Evaluarea s-a realizat printr-un sistem complex, care a combinat votul publicului, analiza unui juriu de experți, măsurarea brandului turistic printr-o cercetare sociologică și evaluarea arhitecturală și urbanistică a fiecărei destinații.

Categorii populare