Muzeul Național al Bucovinei a lansat Ciocolata „Ștefan cel Mare” la 520 de ani de la trecerea în veșnicie a voievodului Moldovei

Anul acesta, la 520 de ani de la trecerea în veșnicie a voievodului Ștefan cel Mare, Muzeul Național al Bucovinei a pregătit pentru publicul său o nouă surpriză.

Este vorba de Ciocolata ȘTEFAN CEL MARE, rețetă creată în colaborare cu partenerul tradițional, PRALIN Group of Companies.

Un sortiment cu ingrediente „puternice” precum personajul căreia îi este dedicată – înveliș de ciocolată amăruie cu cremă de portocale, cu un ambalaj de excepție pe care se regăsește imaginea domnitorului din Sala Sfatului Domnesc de la Suceava, ilustrație realizată chiar de specialiștii Muzeului Național al Bucovinei.

Noul sortiment se alătură ciocolatei Muzeului Național al Bucovinei, care a adus vizitatorilor muzeului, și nu numai, gustul de neuitat al ciocolatei cu lapte, cremă de rom și biscuit crocant, combinat cu un ambalaj elegant personalizat cu însemne și culori specifice identității vizuale a muzeului și ciocolatei cu gust de baladă – CIPRIAN PORUMBESCU, ciocolată cu lapte, cu cremă de cafea și royaltine.

Produse fabricate manual de firma PRALIN CISNĂDIE din Sibiu cu care Muzeul Național al Bucovinei colaborează, sortimentele de ciocolată sunt create după rețete special create pentru muzeul sucevean.

De la magazinul de prezentare al Muzeului de Istorie Suceava, se pot acum achiziționa cele trei sortimente de ciocolată, cât și multe alte produse personalizate ce pot deveni cadouri deosebite pentru cei dragi.

Related Stories

Descoperă

Vara 2025: Romanii pot zbura cu mai putin de...

Potrivit datelor Vola, inceputul lunii iunie este momentul ideal pentru romanii care vor sa calatoreasca in Europa cu un buget redus. La polul opus, cea mai scumpa perioada ramane luna august, cand tarifele depasesc 300 de euro

Creștere cu 10% a numărului de turiști români în...

Conform datelor Organizației Germane pentru Turism, Germania este pe locul 3 în preferințele turiștilor români. Între ianuarie și martie 2025, Germania a înregistrat 326.429 de înnoptări din partea turiștilor români, o creștere de 9,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cele mai ieftine vacanțe de vară rezervate de români...

Luna iunie domină segmentul vacanțelor accesibile, fiind preferată de turiștii cu bugete de până la 2000 lei. În schimb, cele mai scumpe vacanțe din sezon s-au rezervat în lunile iulie și august, prețul mediu depășind 5000 lei

Campingul, trend în ascensiune: BIBI Adventure CampFest 2025, propune...

Potrivit unui studiu Statista din 2024, în Europa, numărul celor care aleg campingul a crescut cu 25% în ultimii 5 ani, iar în România, conform Eurostat, numărul turiștilor în campinguri a înregistrat o creștere de 15% față de 2023.

Grupul ITH (Vola, Fru, GoVola) devine partener direct de...

Grupul ITH din care fac parte portalurile Vola.ro, Fru.pl si GoVola.com, anunță integrarea directă a zborurilor LOT Polish Airlines în platformele proprii, marcând un parteneriat strategic de referință pentru ambele companii în Europa Centrală și de Est. Parteneriatul este deja activ în toate piețele în care operează Grupul ITH, respectiv România, Polonia și Bulgaria. Această colaborare consolidează poziția grupului ca lider regional în distribuția biletelor de avion.

Turismul european în 2025: Mastercard Economics Institute evidențiază tendința...

Raportul arată că europenii iau deciziile de călătorie în funcție de valorile lor, căutând activități ce implică conexiune, programe de wellness, activități sportive și de aventură și experiențe culinare. În timp ce cursul valutar și contextul geopolitic pot influența comportamentul de consum, raportul evidențiază că pasiunile și dorința de a trăi experiențe cu sens continuă să fie factori esențiali în modelarea industriei turismului.

Categorii populare