La aniversarea de 17 ani, Vola.ro rămâne cea mai utilizată și recomandată platformă de rezervări de zboruri din România

  • Vola.ro, principala platformă de rezervări de zboruri din România sărbătorește 17 ani de activitate.
  • Conform Mercury Research, Vola.ro este cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor.
  • 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro.

Luna aceasta, agenția de turism online Vola.ro aniversează 17 ani în care a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, persoane fizice și companii, deopotrivă: de la asistență în cumpărarea biletelor de avion dar și la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum ar fi anularea zborului sau reprogramarea călătoriei.

În cei 17 ani de activitate, Vola.ro a devenit cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research în aprilie, 2024. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate, care consolidează poziția de lider pentru Vola.ro pe piața din România. De altfel, principalele atuuri al agenției rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum și de serviciul de clienți disponibil 24/7 care pune accentul pe nevoile, confortul și obiectivele clienților.

„Creștem de la un an la anul, iar încrederea și suportul constant al clienților noștri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum și o strategie de extindere pe piața internațională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria de anul trecut și extinderea în Republica Moldova din acest an. În același timp, continuăm să fim atenți la dinamica industriei și să acoperim cât mai multe dintre nevoile clienților noștri, să le fim alături prin intermediul serviciilor menite să îi protejeze, astfel încât să aibă soluții în cazul unor anulări sau întârzieri de zboruri, în cazul schimbărilor de plan, în cazul scumpirii biletelor. Cel mai recent produs lansat de Vola.ro, Blocare preț, le asigură blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, o funcție extrem de importantă, mai ales în contextul în care biletele se scumpesc în prezent chiar și de la o oră la alta datorită cererii ridicate‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.

Evoluția Vola.ro în 17 ani: de la platformă online la provider complet de servicii de zbor, unice pe piață

Vola.ro a devenit rapid principala opțiune pentru achiziționarea biletelor de avion, datorită ușurinței și accesibilității platformei, care le-a propus o interfață simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar și servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor.

Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienților.

Vola a reușit să se diferențieze pe piața din România și să câștige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenție din acest studiu care a reușit să înregistreze o creștere a satisfacției clienților.

Vola.ro: cum arată planurile de viitor ale companiei?

După consolidarea prezenței în România și Polonia, unde funcționează sunt numele FRU.pl, grupul Vola a început anul trecut planurile de extindere internațională și în Bulgaria, o piață mai mică, dar cu interese asemănătoare cu cele ale românilor. Iar asta nu este tot: anul acesta, Vola a ajuns și în Republica Moldova, iar marea provocare va fi înțelegerea și fidelizarea unui public nou, care se va putea bucura acum de o experiență completă de rezervare a călătoriilor.

Pe lângă strategia de expansiune internațională, Vola.ro lucrează constant la funcționalități noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi. O astfel de noutate e Blocare preț, serviciu lansat în luna mai. Așa cum îi spune și numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienții să-și poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piață dinamică, în care prețurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.

Related Stories

Descoperă

Cum se autosabotează turismul românesc: MEAT și Ministerul Finanțelor...

Alin Burcea, președintele ANAT: Este incredibil cum Ministerul Economiei și Ministerul Finanțelor își arată incapacitatea de a găsi soluții, deși există temei legal pentru a finanța participarea României la târgurile internaționale. Nu lipsa bugetului este problema reală, ci lipsa de voință și de implicare. Dacă ar exista un minim efort și responsabilitate din partea celor care gestionează aceste decizii, România nu ar fi pusă în această situație rușinoasă. Absența noastră de la aceste târguri echivalează cu un sabotaj deliberat al turismului românesc și al eforturilor noastre de a ne promova ca destinație pe plan internațional

„Destinația Anului” dezvăluie destinațiile calificate în competiția care celebrează...

În competiție s-au calificat 167 de destinații turistice în categoriile orașe care te inspiră, stațiuni balneo-climaterice, tărâmuri fermecate, sate de poveste, distracție și aventură, cultură și educație

ANAT: Schengen deschide un nou drum turismului românesc

Președintele ANAT, Alin Burcea: Intrarea în spațiul Schengen este foarte importantă pentru români, din punct de vedere turistic. Ne amintim toți de cozile de zeci de ore din perioada pandemiei, la intrarea în Grecia. Au rămas în mentalul colectiv. Acum putem să intrăm în Bulgaria și Grecia fără timpi de așteptare și cu siguranță va crește traficul pe aceste destinații. Și spre Vest va crește traficul turistic, deci pentru noi, pentru români, este un lucru extraordinar

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Categorii populare