La aniversarea de 17 ani, Vola.ro rămâne cea mai utilizată și recomandată platformă de rezervări de zboruri din România

  • Vola.ro, principala platformă de rezervări de zboruri din România sărbătorește 17 ani de activitate.
  • Conform Mercury Research, Vola.ro este cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor.
  • 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro.

Luna aceasta, agenția de turism online Vola.ro aniversează 17 ani în care a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, persoane fizice și companii, deopotrivă: de la asistență în cumpărarea biletelor de avion dar și la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum ar fi anularea zborului sau reprogramarea călătoriei.

În cei 17 ani de activitate, Vola.ro a devenit cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research în aprilie, 2024. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate, care consolidează poziția de lider pentru Vola.ro pe piața din România. De altfel, principalele atuuri al agenției rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum și de serviciul de clienți disponibil 24/7 care pune accentul pe nevoile, confortul și obiectivele clienților.

„Creștem de la un an la anul, iar încrederea și suportul constant al clienților noștri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum și o strategie de extindere pe piața internațională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria de anul trecut și extinderea în Republica Moldova din acest an. În același timp, continuăm să fim atenți la dinamica industriei și să acoperim cât mai multe dintre nevoile clienților noștri, să le fim alături prin intermediul serviciilor menite să îi protejeze, astfel încât să aibă soluții în cazul unor anulări sau întârzieri de zboruri, în cazul schimbărilor de plan, în cazul scumpirii biletelor. Cel mai recent produs lansat de Vola.ro, Blocare preț, le asigură blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, o funcție extrem de importantă, mai ales în contextul în care biletele se scumpesc în prezent chiar și de la o oră la alta datorită cererii ridicate‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.

Evoluția Vola.ro în 17 ani: de la platformă online la provider complet de servicii de zbor, unice pe piață

Vola.ro a devenit rapid principala opțiune pentru achiziționarea biletelor de avion, datorită ușurinței și accesibilității platformei, care le-a propus o interfață simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar și servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor.

Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienților.

Vola a reușit să se diferențieze pe piața din România și să câștige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenție din acest studiu care a reușit să înregistreze o creștere a satisfacției clienților.

Vola.ro: cum arată planurile de viitor ale companiei?

După consolidarea prezenței în România și Polonia, unde funcționează sunt numele FRU.pl, grupul Vola a început anul trecut planurile de extindere internațională și în Bulgaria, o piață mai mică, dar cu interese asemănătoare cu cele ale românilor. Iar asta nu este tot: anul acesta, Vola a ajuns și în Republica Moldova, iar marea provocare va fi înțelegerea și fidelizarea unui public nou, care se va putea bucura acum de o experiență completă de rezervare a călătoriilor.

Pe lângă strategia de expansiune internațională, Vola.ro lucrează constant la funcționalități noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi. O astfel de noutate e Blocare preț, serviciu lansat în luna mai. Așa cum îi spune și numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienții să-și poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piață dinamică, în care prețurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.

Related Stories

Descoperă

Top 5 cele mai căutate destinații din România pentru...

Analiza Travelminit arată că un sejur de 2-3 nopți pentru două persoane și un copil costă în medie între 150 și 700 lei pe noapte, în funcție de destinație și facilitățile disponibile. Stațiunile montane sau balneare oferă pachete speciale pentru familii, cu demipensiune, acces la piscine, saune și activități pentru copii. Rezervările în octombrie permit familiilor să beneficieze de tarife mai avantajoase comparativ cu sezonul de vară și de mai multă liniște, fără aglomerația caracteristică vacanțelor estivale.

Drumeție cu gust de „Brânzeturi dumnezeiești” – pe Via...

La finalul drumeției, participanții vor ajunge la ferma familiei Mădăraș din Agârbiciu, locul unde se nasc celebrele „brânzeturi dumnezeiești”. Părintele Nicolae Mădăraș, împreună cu cei cinci fii ai săi, cresc vaci din rasa „brună de Maramureș” și prepară produse lactate apreciate nu doar în zona Copșa Mică - Mediaș, ci și dincolo de granițele județului, până la Blaj.

Colliers: Industria hotelieră din România, printre cele mai mari...

Raluca Buciuc, Director, Partner of Valuation360 și Advisory Services la Colliers: Românii au continuat să călătorească și să accepte tarife tot mai ridicate, iar Bucureștiul a ajuns la prețuri pe cameră comparabile cu diverse capitale regionale, de la Viena la Varșovia și Praga. Această evoluție a susținut ca perioada 2023-2025 să fie una foarte bună pentru hotelieri, însă creșterea tarifelor în viitor nu se va putea baza doar pe inflație, ci pe diversificarea serviciilor, inovație și utilizarea tehnologiei AI.

Turismul Românesc 2.0: Cum schimbă tehnologia călătoriile românilor

În sectorul turistic, mai mult de jumătate dintre furnizorii de cazare utilizează instrumente precum tarife dinamice (52%) sau chatboți (58%) pentru a servi mai bine clienții și a crește veniturile. În schimb, piețele din Europa de Est, inclusiv România, rămân în mare parte subdigitalizate, multe operațiuni fiind încă realizate manual.

Hello Holidays marchează Ziua Mondială a Turismului cu oferte...

Fiecare ediție a Zilei Mondiale a Turismului are o tematică specială, axată pe provocările și oportunitățile momentului, de la digitalizare și sustenabilitate, până la turismul rural sau incluziunea socială. Este o zi în care industria călătoriilor își reafirmă rolul vital, amintind că fiecare turist contribuie la schimb și înțelegere interculturală.

Eco-Brunch aniversar la Dorna Candrenilor: 15 ani de ecoturism...

Atmosfera de sărbătoare a adunat peste 200 de participanți, oaspeți din țară, din străinătate și din comunitățile locale. Peste 50 de localnici s-au implicat direct în organizare: gospodine și producători locali, soliști și dansatori de folclor, voluntari și meșteri populari.

Categorii populare