ANAT: Destinații variate și oferte turistice exclusive la ediția de primăvară a Târgului de Turism al României

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) anunță participarea sa tradițională la Târgul de Turism al României, ediția februarie 2025. Evenimentul are loc în Pavilionul B2 al Centrului Expozițional ROMEXPO din București, în perioada 20 – 23 februarie.

ANAT a fost constant parte a celui mai important eveniment de turism al României, oferind oportunități unice de întâlnire între specialiști, parteneri, mass-media și turiști. Cu o istorie îndelungată de colaborare cu ROMEXPO, ANAT este partener strategic al Târgului de Turism al României încă de la prima ediție, din aprilie 1999, când a contribuit la punerea în practică a acestui eveniment. ANAT va fi prezent și cu stand (nr. 57A), ca de obicei, venind în întâmpinarea membrilor și a partenerilor.

Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2025, își deschide porțile joi, 20 februarie, oferind oportunitatea de a explora destinații variate și oferte turistice exclusive. Evenimentul se desfășoară pe o suprafață de 12.000 mp și reunește 190 de expozanți din țară și din străinătate, consolidându-și statutul de platformă de referință în industria turismului.

”Târgurile rămân în continuare extrem de importante pentru breasla noastră și, desigur, pentru turiști. Acum se pot vedea toate ofertele speciale pentru sezon iar turiștii vor putea analiza și decide într-un timp foarte scurt. De asemeni, vor vedea tendințe și destinații noi”, declară Dr. Alin Burcea, președintele ANAT.

Această ediție aduce un număr semnificativ de participanți internaționali, reprezentând 52% din totalul companiilor prezente. Potrivit organizatorilor, vor fi 13 țări expozante: Bulgaria, Cipru, Egipt, Grecia, India, Israel, Italia, Polonia, Republica Cehă, Republica Moldova, Turcia, Ungaria și, firește, România. Agențiile de turism și tour-operatorii au pregătit reduceri semnificative pentru o gamă largă de pachete turistice.

Cele mai frumoase zone din România vor fi promovate în cadrul târgului, printre care Brașov, Brăila, Bucovina, Buzău, Caraș Severin, Covasna, Eforie, Harghita, Maramureș, Mureș, Prahova, Tulcea, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi atracțiile autentice ale țării.

Pasionații de călătorii sunt așteptați cu reduceri de până la 50% pentru vacanțele de vară în destinații populare precum Egipt, Grecia, Italia, Spania și Turcia, de până la 40% pentru pachetele achiziționate pe litoralul românesc, până la 30% pentru vacanțele de Paște și 1 Mai și de până la 40% pentru sejururile de Mărțișor în capitale europene și stațiuni montane.

Alături de târgul de turism de la ROMEXPO, există agenții care vor organiza târguri de turism în propriile sedii. În plus față de târgul tradițional, în această perioadă vor fi organizate, în paralel, și târguri online de turism de către mai multe agenții de turism. Acest format asigură turiștilor oportunitatea de a descoperi oferte speciale și pachete turistice la prețuri reduse, chiar și la jumătate din prețul obișnuit. Firește, târgul internațional de turism de la ROMEXPO rămâne un ”hub” principal pentru evenimente, pentru întâlnirile între profesioniști, pentru crearea de parteneriate etc.

Târgul de Turism al României I 2025 va oferi:

  • Oferte exclusive și reduceri speciale pentru vacanțele din 2025;
  • Prezentări interactive și conferințe susținute de experți din industrie;
  • Tururi virtuale ale destinațiilor de top;
  • Premii și surprize pentru vizitatori;
  • Degustări de produse locale.
  • Ediția de primăvară 2025 nu este doar despre vacanțe, ci și despre dezvoltarea afacerilor din industria turismului. Evenimentul aduce în prim-plan componenta B2B, oferind profesioniștilor oportunitatea de a interacționa cu parteneri de afaceri, furnizori și specialiști ai industriei. Pe scena TTR Networking Hub, experți recunoscuți vor susține conferințe și workshop-uri tematice, menite să inspire și să ofere insight-uri valoroase despre tendințele actuale, inovațiile din domeniu și strategiile de succes pentru dezvoltarea afacerilor în turism.

Programul de vizitare al Târgului de Turism al României este următorul: 20 – 22 februarie, în intervalul orar 10:00 – 18:00, respectiv 23 februarie, în intervalul orar 10:00 – 16:00. Detalii suplimentare despre eveniment și participanți pot fi găsite pe site-ul oficial al târgului, www.targuldeturism.ro.

Prețul biletului de acces este de 20 de lei. Acces gratuit pe baza înregistrării în Aplicația ROMEXPO, disponibilă în Google Play și App Store.

Related Stories

Descoperă

Top 5 cele mai căutate destinații din România pentru...

Analiza Travelminit arată că un sejur de 2-3 nopți pentru două persoane și un copil costă în medie între 150 și 700 lei pe noapte, în funcție de destinație și facilitățile disponibile. Stațiunile montane sau balneare oferă pachete speciale pentru familii, cu demipensiune, acces la piscine, saune și activități pentru copii. Rezervările în octombrie permit familiilor să beneficieze de tarife mai avantajoase comparativ cu sezonul de vară și de mai multă liniște, fără aglomerația caracteristică vacanțelor estivale.

Drumeție cu gust de „Brânzeturi dumnezeiești” – pe Via...

La finalul drumeției, participanții vor ajunge la ferma familiei Mădăraș din Agârbiciu, locul unde se nasc celebrele „brânzeturi dumnezeiești”. Părintele Nicolae Mădăraș, împreună cu cei cinci fii ai săi, cresc vaci din rasa „brună de Maramureș” și prepară produse lactate apreciate nu doar în zona Copșa Mică - Mediaș, ci și dincolo de granițele județului, până la Blaj.

Colliers: Industria hotelieră din România, printre cele mai mari...

Raluca Buciuc, Director, Partner of Valuation360 și Advisory Services la Colliers: Românii au continuat să călătorească și să accepte tarife tot mai ridicate, iar Bucureștiul a ajuns la prețuri pe cameră comparabile cu diverse capitale regionale, de la Viena la Varșovia și Praga. Această evoluție a susținut ca perioada 2023-2025 să fie una foarte bună pentru hotelieri, însă creșterea tarifelor în viitor nu se va putea baza doar pe inflație, ci pe diversificarea serviciilor, inovație și utilizarea tehnologiei AI.

Turismul Românesc 2.0: Cum schimbă tehnologia călătoriile românilor

În sectorul turistic, mai mult de jumătate dintre furnizorii de cazare utilizează instrumente precum tarife dinamice (52%) sau chatboți (58%) pentru a servi mai bine clienții și a crește veniturile. În schimb, piețele din Europa de Est, inclusiv România, rămân în mare parte subdigitalizate, multe operațiuni fiind încă realizate manual.

Hello Holidays marchează Ziua Mondială a Turismului cu oferte...

Fiecare ediție a Zilei Mondiale a Turismului are o tematică specială, axată pe provocările și oportunitățile momentului, de la digitalizare și sustenabilitate, până la turismul rural sau incluziunea socială. Este o zi în care industria călătoriilor își reafirmă rolul vital, amintind că fiecare turist contribuie la schimb și înțelegere interculturală.

Eco-Brunch aniversar la Dorna Candrenilor: 15 ani de ecoturism...

Atmosfera de sărbătoare a adunat peste 200 de participanți, oaspeți din țară, din străinătate și din comunitățile locale. Peste 50 de localnici s-au implicat direct în organizare: gospodine și producători locali, soliști și dansatori de folclor, voluntari și meșteri populari.

Categorii populare