Grupul ITH (Vola, Fru, GoVola) devine partener direct de distribuție a zborurilor LOT Polish Airlines în Europa Centrală și de Est

  • Vola.ro este prima platformă românească de bilete de avion care semnează un acord direct de distribuție cu o companie aeriană
  • Românii vor avea acces la cele mai bune prețuri și la cele mai bune condiții de rezervare pentru zborurile LOT Polish Airlines

Grupul ITH din care fac parte portalurile Vola.ro, Fru.pl si GoVola.com, anunță integrarea directă a zborurilor LOT Polish Airlines în platformele proprii, marcând un parteneriat strategic de referință pentru ambele companii în Europa Centrală și de Est. Parteneriatul este deja activ în toate piețele în care operează Grupul ITH, respectiv România, Polonia și Bulgaria. Această colaborare consolidează poziția grupului ca lider regional în distribuția biletelor de avion.

Ce presupune acest parteneriat pentru românii care călătoresc cu avionul?

O practică foarte des întâlnită în rândul companiilor aeriene pentru distribuția digitală a biletelor de avion, NDC (New Distribution Capability) este un standard IATA care permite agențiilor din Grupul ITH (Vola, Fru și GoVola) să aibă acces la cele mai competitive tarife, o gamă extinsă de servicii auxiliare și transparență completă asupra condițiilor de zbor.

„Ne bucurăm să primim Vola ca agenție parteneră NDC la nivelul Europei Centrale și de Est — un pas esențial în extinderea strategiei noastre de distribuție modernă. Europa Centrală este o regiune de importanță majoră pentru LOT, iar această conexiune subliniază angajamentul nostru pentru dezvoltarea sa continuă. Având acces la oferta noastră completă, inclusiv tarife competitive și servicii auxiliare, agenții noștri câștigă valoare reală — atât pentru ei, cât și pentru clienții lor,” a declarat Dawid Karaś, Director Adjunct Vânzări Agenții & Șef NDC, LOT Polish Airlines.

Vola investește constant în parteneriate strategice și soluții fintech care simplifică experiența de călătorie. În ultimii ani, companiile din Grupul ITH, din care face parte și Vola, au lansat servicii precum Fast Refund, Trip Protect, Flex și Blocare preț, servicii menite să ajute călătorii să treacă mai ușor peste incertitudinile specifice industriei și să beneficieze de mai multă flexibilitate și protecție.

„Acest parteneriat cu LOT Polish Airlines este o realizare importantă pentru întreaga echipă ITH și o validare a eforturilor noastre de a construi un model de distribuție modern, digital și centrat pe client. Misiunea noastră este să conectăm direct agențiile noastre la cele mai relevante oferte ale companiilor aeriene, iar această integrare cu LOT este un pas puternic în această direcție. Este un moment-cheie în călătoria noastră de a simplifica experiența de călătorie și de a livra valoare reală ,zi de zi,” a declarat Daniel Truică, Fondator și CEO al Grupului ITH (Vola, FRU, GoVola).

Prin acest parteneriat, Grupul ITH și LOT Polish Airlines stabilesc un nou standard pentru distribuția modernă a produselor de călătorie în Europa Centrală și de Est, punând accent pe inovație, eficiență și o experiență îmbunătățită pentru client.

Related Stories

Descoperă

Turismul Românesc 2.0: Cum schimbă tehnologia călătoriile românilor

În sectorul turistic, mai mult de jumătate dintre furnizorii de cazare utilizează instrumente precum tarife dinamice (52%) sau chatboți (58%) pentru a servi mai bine clienții și a crește veniturile. În schimb, piețele din Europa de Est, inclusiv România, rămân în mare parte subdigitalizate, multe operațiuni fiind încă realizate manual.

Hello Holidays marchează Ziua Mondială a Turismului cu oferte...

Fiecare ediție a Zilei Mondiale a Turismului are o tematică specială, axată pe provocările și oportunitățile momentului, de la digitalizare și sustenabilitate, până la turismul rural sau incluziunea socială. Este o zi în care industria călătoriilor își reafirmă rolul vital, amintind că fiecare turist contribuie la schimb și înțelegere interculturală.

Eco-Brunch aniversar la Dorna Candrenilor: 15 ani de ecoturism...

Atmosfera de sărbătoare a adunat peste 200 de participanți, oaspeți din țară, din străinătate și din comunitățile locale. Peste 50 de localnici s-au implicat direct în organizare: gospodine și producători locali, soliști și dansatori de folclor, voluntari și meșteri populari.

Flydubai își consolidează prezența în România și anunță planuri...

Flydubai își consolidează prezența în România prin inaugurarea rutei directe către Iași și prin creșterea frecvenței zborurilor către București, la trei curse zilnice. În paralel, operatorul își extinde rețeaua regională prin lansarea zborurilor directe către Chișinău și prin adăugarea de noi aeronave în flotă, parte a unui plan strategic de dezvoltare.

Seria de film documentar „Portret gastronomic local” a debutat...

Primul episod poartă publicul în localitatea Vama, la punctul gastronomic local „Hai la Saivan”, cel mai autentic dintre cele 23 de PGL-uri existente în județul Suceava. Povestea acestui colț de Bucovina începe cu un italian-german, Jorg, care, fermecat de frumusețea locului, a visat să ridice pe terenul socrilor săi o casă simplă. Planul modest s-a transformat însă într-un adevărat proiect de recuperare a patrimoniului: el și soția sa, Raluca, împreună cu părinții acesteia, Liliana și Vistic Axentoi, au salvat case tradiționale din lemn și le-au adus la viață pe culmile muntelui, prin restaurări, cu ajutorul unor meșteri în lemn.

Criza turismului intern se adâncește în România: Scăderi semnificative...

În zonele montane, rezervările au scăzut cu 9%, cu o durată medie a sejurului stagnând la 3 nopți și un tarif mediu de 590 lei/persoană. În schimb, segmentul balnear a înregistrat o creștere modestă a vânzărilor, de 2%, cu un tarif mediu de 1.219 lei/persoană și o durată medie a sejurului de 3,9 nopți, în ușoară creștere față de 3,7 nopți în 2024.

Categorii populare