Grupul ITH (Vola, Fru, GoVola) devine partener direct de distribuție a zborurilor LOT Polish Airlines în Europa Centrală și de Est

  • Vola.ro este prima platformă românească de bilete de avion care semnează un acord direct de distribuție cu o companie aeriană
  • Românii vor avea acces la cele mai bune prețuri și la cele mai bune condiții de rezervare pentru zborurile LOT Polish Airlines

Grupul ITH din care fac parte portalurile Vola.ro, Fru.pl si GoVola.com, anunță integrarea directă a zborurilor LOT Polish Airlines în platformele proprii, marcând un parteneriat strategic de referință pentru ambele companii în Europa Centrală și de Est. Parteneriatul este deja activ în toate piețele în care operează Grupul ITH, respectiv România, Polonia și Bulgaria. Această colaborare consolidează poziția grupului ca lider regional în distribuția biletelor de avion.

Ce presupune acest parteneriat pentru românii care călătoresc cu avionul?

O practică foarte des întâlnită în rândul companiilor aeriene pentru distribuția digitală a biletelor de avion, NDC (New Distribution Capability) este un standard IATA care permite agențiilor din Grupul ITH (Vola, Fru și GoVola) să aibă acces la cele mai competitive tarife, o gamă extinsă de servicii auxiliare și transparență completă asupra condițiilor de zbor.

„Ne bucurăm să primim Vola ca agenție parteneră NDC la nivelul Europei Centrale și de Est — un pas esențial în extinderea strategiei noastre de distribuție modernă. Europa Centrală este o regiune de importanță majoră pentru LOT, iar această conexiune subliniază angajamentul nostru pentru dezvoltarea sa continuă. Având acces la oferta noastră completă, inclusiv tarife competitive și servicii auxiliare, agenții noștri câștigă valoare reală — atât pentru ei, cât și pentru clienții lor,” a declarat Dawid Karaś, Director Adjunct Vânzări Agenții & Șef NDC, LOT Polish Airlines.

Vola investește constant în parteneriate strategice și soluții fintech care simplifică experiența de călătorie. În ultimii ani, companiile din Grupul ITH, din care face parte și Vola, au lansat servicii precum Fast Refund, Trip Protect, Flex și Blocare preț, servicii menite să ajute călătorii să treacă mai ușor peste incertitudinile specifice industriei și să beneficieze de mai multă flexibilitate și protecție.

„Acest parteneriat cu LOT Polish Airlines este o realizare importantă pentru întreaga echipă ITH și o validare a eforturilor noastre de a construi un model de distribuție modern, digital și centrat pe client. Misiunea noastră este să conectăm direct agențiile noastre la cele mai relevante oferte ale companiilor aeriene, iar această integrare cu LOT este un pas puternic în această direcție. Este un moment-cheie în călătoria noastră de a simplifica experiența de călătorie și de a livra valoare reală ,zi de zi,” a declarat Daniel Truică, Fondator și CEO al Grupului ITH (Vola, FRU, GoVola).

Prin acest parteneriat, Grupul ITH și LOT Polish Airlines stabilesc un nou standard pentru distribuția modernă a produselor de călătorie în Europa Centrală și de Est, punând accent pe inovație, eficiență și o experiență îmbunătățită pentru client.

Related Stories

Descoperă

Campingul, trend în ascensiune: BIBI Adventure CampFest 2025, propune...

Potrivit unui studiu Statista din 2024, în Europa, numărul celor care aleg campingul a crescut cu 25% în ultimii 5 ani, iar în România, conform Eurostat, numărul turiștilor în campinguri a înregistrat o creștere de 15% față de 2023.

Turismul european în 2025: Mastercard Economics Institute evidențiază tendința...

Raportul arată că europenii iau deciziile de călătorie în funcție de valorile lor, căutând activități ce implică conexiune, programe de wellness, activități sportive și de aventură și experiențe culinare. În timp ce cursul valutar și contextul geopolitic pot influența comportamentul de consum, raportul evidențiază că pasiunile și dorința de a trăi experiențe cu sens continuă să fie factori esențiali în modelarea industriei turismului.

În luna martie turismul a continuat să scadă- 4,1%...

Adrian Voican, președinte Bibi Group4travel: Frământările politice, economice naționale și internaționale se oglindesc  și în apetitul românilor pentru vacanțe. În contextul anulării Visa Waver pentru Statele Unite ale Americii, multe zboruri s-au anulat. Voucherele de vacanță pentru 2025 abia au început timid să fie solicitate din luna mai așa încât rezervările pentru primele 3 luni s-au bazat pe sumele acordate în 2024 și care nu fuseseră consumate. Practic scăderea din februarie, de 4,5% a sosirilor românilor în structurile de cazare clasificate, fusese un semnal că turiștii sunt mai prudenți în rezervări.

Bucovina, Maramureș și Transilvania sunt preferate de români pentru...

Anul acesta Bucovina și Maramureș au fost printre cele mai căutate destinații de către turiștii români pentru vacanța de Paște, conform studiului Travelminit.ro. Aproximativ 41% dintre respondenții sondajului au ales Maramureș sau Bucovina, cu dorința de a se relaxa, de a participa la slujba de Înviere și de a se bucura de mesele bogate cu preparate locale.

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei: destinații ideale, în perioada...

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei cuprinde 18 obiective incluse în programul de turism cultural „România Atractivă”, cele mai multe dintre ele fiind în județul Suceava.

Unde călătoresc românii de Paște? Diaspora revine acasă, iar...

Anul acesta, în perioada Paștelui, prețul mediu al unui bilet de avion dus-întors a fost de 246 de euro, în creștere cu 14% față de 2024, iar valoarea medie a unei rezervări s-a ridicat la 326 de euro.Cel mai ieftin bilet vândut a fost de 51 de euro, pe ruta Bacău - Roma, iar cel mai scump bilet pentru plecările din România a ajuns la 712 de euro, pe ruta București - Lisabona. În ceea ce privește sosirile în România, cel mai ieftin bilet a fost de 99 de euro, pe ruta Atena - București.

Categorii populare