Destinații inedite din România: În top este „La Roata” din Gura Humorului unde tradiția întâlnește ospitalitatea modernă

IRI Travel, unul dintre cei mai cunoscuți touroperatori din România, propune un top 10 al destinațiilor inedite din România, prin campania #PromovămRomâniaÎmpreună.

Această inițiativă dorește să dezvăluie publicului cele mai inedite destinații din România, în mare parte mai puțin cunoscute până acum, într-un demers de a încuraja turismul intern și de a spori aprecierea pentru frumusețea autentică a țării noastre.

„Suntem mândri să prezentăm topul celor mai inedite destinații din România prin intermediul campaniei noastre #PromovămRomâniaÎmpreună. Această inițiativă reprezintă o invitație deschisă către toți cei care își doresc să descopere locuri încărcate de istorie, autenticitate și frumusețe, dar care, în mare parte, au rămas ascunse de ochii publicului larg. Noi promovăm și vindem către turiști, cu succes, forme de turism de masă, precum litoralul românesc, stațiunile montane și stațiunile balneoclimaterice, însă constatăm o creștere de 35% față de primele 7 luni ale anului trecut a cererii pentru destinații inedite, precum pensiuni, vile sau glampinguri”, a declarat Lucian Bădîrcea, CEO IRI Travel.

În cadrul acestei campanii, IRI Travel a alcătuit un top 10 al destinațiilor inedite din România, locuri cu o poveste unică și captivantă. Topul a ținut cont de cererea și de interesul turiștilor în urma promovării acestor locații.

Cele mai populare locații sunt ”Cuibul de Lemn” din Râșnov, o oază a relaxării în mijlocul naturii, ”La Roata” din Gura Humorului, județul Suceava, unde tradiția întâlnește ospitalitatea modernă și ”Complex EGRETA Hidroturism” din Murighiol, județul Tulcea (Delta Dunării), un paradis pentru iubitorii de natură și pescuit. Următoarele locații care prezintă un interes din ce în ce mai mare din partea turiștilor sunt Conacul Archia din Deva, GREEN VILLAGE din Sfântu Gheorghe – Tulcea (Delta Dunării), PANORAMIC din Colibița (județul Bistrița Năsăud), Hanul Patrisiei de pe Transfăgărășan, NENA Art Resort By Sharaiman din județul Tulcea (Dunavățu de Jos, Delta Dunării), Ursa Mică Glamping Resort din Șirnea (Fundata, județul Brașov) și Cherhana Resort din Crișan – județul Tulcea (Delta Dunării).

Patru dintre locații se află în Delta Dunării, iar două în județul Brașov. Un loc remarcabil este ”Ursa Mica Glamping Resort”, situat în pitoreasca localitate Șirnea, între Munții Bucegi și Piatra Craiului. Aici, conceptul inovator de ‘glamping’ se îmbină perfect cu confortul și rafinamentul, într-o armonie perfectă între tradiție și modernitate.

Conceptul de ”glamping”, din ce în ce mai popular și în România, reprezintă o combinație între cuvintele ”glamour” (răsfăț) și ”camping” și este o formă inovatoare de cazare care aduce confortul și luxul în mijlocul naturii, păstrând totodată experiența autentică a campingului. În esență, glampingul își propune să ofere o experiență de camping mai sofisticată și rafinată. Prin glamping, turiștii pot bucura de frumusețea și liniștea naturii, fără a renunța la confortul și facilitățile moderne. Acest concept a câștigat popularitate în ultimii ani, deoarece oferă o alternativă atractivă pentru cei care doresc să se conecteze cu natura, dar nu sunt dispuși să renunțe la anumite facilități și confort.

În loc de corturi tradiționale sau rulote, glampingul oferă opțiuni de cazare inovatoare, cum ar fi cabane luxoase, corturi spațioase, căsuțe din lemn sau chiar igluuri elegante. Aceste structuri sunt proiectate pentru a oferi confort și intimitate.

”Din ce în ce mai mulți turiști români doresc experiențe personalizate cum ar fi servirea meselor în aer liber, activități speciale (degustări de vinuri, sesiuni de gătit sau excursii ghidate), focuri de tabără romantice sau activități de relaxare, care pot fi oferite cel mai bine de către pensiuni, vile, resorturi în natură sau glampinguri. Turiștii caută locuri pitorești, care să le asigure conexiuni cu natura într-un cadru confortabil, precum zone montane, păduri, zone de coastă sau pe malul unui lac”, subliniază Lucian Bădîrcea.

Related Stories

Descoperă

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Agențiile de turism își promovează ofertele speciale la Târgul...

Pentru sărbătorile de iarnă, vizitatorii pot alege experiențe autentice dintr-o varietate de destinații locale, precum Bucovina și Maramureș, sejururi în stațiuni montane: Călimănești, Predeal, Sinaia sau Poiana Brașov, dar și escapade liniștite în Buzău, Sibiu și Hunedoara.

Se lansează prima asociație dedicată femeilor din transport și...

WTTA - Women in Transport and Tourism Association (Asociația Femeilor din Transport și Turism) este prima asociație românească și internațională fondată cu scopul de a sprijini, conecta și inspira femeile cu cariere excepționale din sectoarele transportului și turismului.

Destinația Anului lansează a cincea ediție și invită românii...

Destinația Anului este mai mult decât o competiție: este cea mai mare acțiune de promovare a destinațiilor din România către români, este o inițiativă de formare și promovare a expertizei în domeniul managementului de destinație, un proiect care inspiră și redefinește obiectivele acestui domeniu.

Categorii populare