Muzeul Național al Bucovinei a lansat Ciocolata „Ștefan cel Mare” la 520 de ani de la trecerea în veșnicie a voievodului Moldovei

Anul acesta, la 520 de ani de la trecerea în veșnicie a voievodului Ștefan cel Mare, Muzeul Național al Bucovinei a pregătit pentru publicul său o nouă surpriză.

Este vorba de Ciocolata ȘTEFAN CEL MARE, rețetă creată în colaborare cu partenerul tradițional, PRALIN Group of Companies.

Un sortiment cu ingrediente „puternice” precum personajul căreia îi este dedicată – înveliș de ciocolată amăruie cu cremă de portocale, cu un ambalaj de excepție pe care se regăsește imaginea domnitorului din Sala Sfatului Domnesc de la Suceava, ilustrație realizată chiar de specialiștii Muzeului Național al Bucovinei.

Noul sortiment se alătură ciocolatei Muzeului Național al Bucovinei, care a adus vizitatorilor muzeului, și nu numai, gustul de neuitat al ciocolatei cu lapte, cremă de rom și biscuit crocant, combinat cu un ambalaj elegant personalizat cu însemne și culori specifice identității vizuale a muzeului și ciocolatei cu gust de baladă – CIPRIAN PORUMBESCU, ciocolată cu lapte, cu cremă de cafea și royaltine.

Produse fabricate manual de firma PRALIN CISNĂDIE din Sibiu cu care Muzeul Național al Bucovinei colaborează, sortimentele de ciocolată sunt create după rețete special create pentru muzeul sucevean.

De la magazinul de prezentare al Muzeului de Istorie Suceava, se pot acum achiziționa cele trei sortimente de ciocolată, cât și multe alte produse personalizate ce pot deveni cadouri deosebite pentru cei dragi.

Related Stories

Descoperă

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Agențiile de turism își promovează ofertele speciale la Târgul...

Pentru sărbătorile de iarnă, vizitatorii pot alege experiențe autentice dintr-o varietate de destinații locale, precum Bucovina și Maramureș, sejururi în stațiuni montane: Călimănești, Predeal, Sinaia sau Poiana Brașov, dar și escapade liniștite în Buzău, Sibiu și Hunedoara.

Se lansează prima asociație dedicată femeilor din transport și...

WTTA - Women in Transport and Tourism Association (Asociația Femeilor din Transport și Turism) este prima asociație românească și internațională fondată cu scopul de a sprijini, conecta și inspira femeile cu cariere excepționale din sectoarele transportului și turismului.

Destinația Anului lansează a cincea ediție și invită românii...

Destinația Anului este mai mult decât o competiție: este cea mai mare acțiune de promovare a destinațiilor din România către români, este o inițiativă de formare și promovare a expertizei în domeniul managementului de destinație, un proiect care inspiră și redefinește obiectivele acestui domeniu.

Categorii populare