La aniversarea de 17 ani, Vola.ro rămâne cea mai utilizată și recomandată platformă de rezervări de zboruri din România

  • Vola.ro, principala platformă de rezervări de zboruri din România sărbătorește 17 ani de activitate.
  • Conform Mercury Research, Vola.ro este cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor.
  • 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro.

Luna aceasta, agenția de turism online Vola.ro aniversează 17 ani în care a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, persoane fizice și companii, deopotrivă: de la asistență în cumpărarea biletelor de avion dar și la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum ar fi anularea zborului sau reprogramarea călătoriei.

În cei 17 ani de activitate, Vola.ro a devenit cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research în aprilie, 2024. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate, care consolidează poziția de lider pentru Vola.ro pe piața din România. De altfel, principalele atuuri al agenției rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum și de serviciul de clienți disponibil 24/7 care pune accentul pe nevoile, confortul și obiectivele clienților.

„Creștem de la un an la anul, iar încrederea și suportul constant al clienților noștri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum și o strategie de extindere pe piața internațională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria de anul trecut și extinderea în Republica Moldova din acest an. În același timp, continuăm să fim atenți la dinamica industriei și să acoperim cât mai multe dintre nevoile clienților noștri, să le fim alături prin intermediul serviciilor menite să îi protejeze, astfel încât să aibă soluții în cazul unor anulări sau întârzieri de zboruri, în cazul schimbărilor de plan, în cazul scumpirii biletelor. Cel mai recent produs lansat de Vola.ro, Blocare preț, le asigură blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, o funcție extrem de importantă, mai ales în contextul în care biletele se scumpesc în prezent chiar și de la o oră la alta datorită cererii ridicate‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.

Evoluția Vola.ro în 17 ani: de la platformă online la provider complet de servicii de zbor, unice pe piață

Vola.ro a devenit rapid principala opțiune pentru achiziționarea biletelor de avion, datorită ușurinței și accesibilității platformei, care le-a propus o interfață simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar și servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor.

Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienților.

Vola a reușit să se diferențieze pe piața din România și să câștige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenție din acest studiu care a reușit să înregistreze o creștere a satisfacției clienților.

Vola.ro: cum arată planurile de viitor ale companiei?

După consolidarea prezenței în România și Polonia, unde funcționează sunt numele FRU.pl, grupul Vola a început anul trecut planurile de extindere internațională și în Bulgaria, o piață mai mică, dar cu interese asemănătoare cu cele ale românilor. Iar asta nu este tot: anul acesta, Vola a ajuns și în Republica Moldova, iar marea provocare va fi înțelegerea și fidelizarea unui public nou, care se va putea bucura acum de o experiență completă de rezervare a călătoriilor.

Pe lângă strategia de expansiune internațională, Vola.ro lucrează constant la funcționalități noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi. O astfel de noutate e Blocare preț, serviciu lansat în luna mai. Așa cum îi spune și numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienții să-și poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piață dinamică, în care prețurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.

Related Stories

Descoperă

Programul de turism cultural „România Atractivă”, prezent la cel...

Programul de turism cultural „România Atractivă” este prezent, în perioada 4-6 martie 2025, la cel mai mare și mai important târg de turism nu doar din Europa, ci din întreaga lume: Bursa Internațională de Turism – ITB Berlin;

Județul Suceava a intrat în finala „Destinația Anului 2025”...

Județul Suceava se remarcă în mod special în acest an al concursului clasându-se pe locul al doilea la nivel național, cu 9 destinații finaliste, fiind depășit doar de județul Brașov, care are 11 reprezentante.

Doina Teodoru, Bogdan Drăcea și Lolrelai aduc la Suceava,...

Filmul MENTORII promite să fie cea mai tare comedie românească a anului 2025. Inspirat din realitate, scenariul explorează fenomenul „experților” din online, acei influenceri care oferă sfaturi miraculoase despre succesul garantat și transformările peste noapte.

Ziua Internațională a Ghidului de Turism celebrată de suceveanul...

Evenimentul organizat de Ciprian Șlemco reunește 115 ghizi de turism din toată țara, specializați pe circuite de incoming

ANAT: Destinații variate și oferte turistice exclusive la ediția...

Cele mai frumoase zone din România vor fi promovate în cadrul târgului, printre care Brașov, Brăila, Bucovina, Buzău, Caraș Severin, Covasna, Eforie, Harghita, Maramureș, Mureș, Prahova, Tulcea, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi atracțiile autentice ale țării. Pasionații de călătorii sunt așteptați cu reduceri de până la 50% pentru vacanțele de vară în destinații populare precum Egipt, Grecia, Italia, Spania și Turcia, de până la 40% pentru pachetele achiziționate pe litoralul românesc, până la 30% pentru vacanțele de Paște și 1 Mai și de până la 40% pentru sejururile de Mărțișor în capitale europene și stațiuni montane.

Vacanțele naționale, mai ieftine cu până la 45% la...

Printre tendințele anului 2025 se remarcă dorința turiștilor pentru experiențe autentice în acord cu natura și comunitățile locale. Sunt interesați de festivaluri, gastronomie și tradiții populare. Cei tineri sunt în căutare de activități în natură, turism sustenabil și de aventură.

Categorii populare