Aplicația România Atractivă, imediat după Booking în topul celor mai descărcate aplicații de travel din țara noastră, în prima săptămână de la lansare

Aplicația mobilă de travel România Atractivă a fost, în doar o săptămână de la lansare, una dintre cele mai descărcate aplicații de travel, nu doar în România, ci și în alte țări din Europa.

În doar șapte zile de când aplicația a devenit activă (15-22 mai 2024), peste 7.000 de utilizatori au descărcat-o din App Store și Google Play. Astfel, la categoria Travel & Local, România Atractivă se află pe locul 3 în clasamentul descărcărilor pe Google Play, plasându-se imediat după aplicația Booking. Pe App Store, la categoria Travel, România Atractivă se afla pe locul 7 în clasamentul descărcărilor, după doar două zile de la lansare.

Aplicația mobilă de travel a fost foarte bine primită și de către publicul internațional. La categoria Travel & Local de pe Google Play, România Atractivă a ocupat locul 3 în Italia în clasamentul descărcărilor, locul 4 în Austria, Danemarca, Belgia, Bulgaria și Ungaria, locul 9 în Franța și UK și locul 12 în Germania, fiind, astfel, una dintre cele mai descărcate aplicații de travel la nivel european.

Website-ul romania-atractiva.ro a fost accesat la rândul lui de peste 23.000 de ori în doar o săptămână de la lansarea oficială, iar peste 80% dintre accesări au fost de pe mobil. În plus, postările de pe contul de Facebook al programului România Atractivă au avut un impact de 1,2 milioane, în timp ce postările de pe contul de Instagram au avut un impact de 370.000.

Platforma multimedia promovează turismul cultural

Începând din 15 mai, turiștii români și străini au la dispoziție cea mai complexă platformă multimedia de promovare a turismului cultural din România. Programul România Atractivă include 12 rute turistice tematice care străbat toată țara, cu 275 de obiective de vizitat, care vor fi semnalizate și prin infrastructură rutieră specifică până în anul 2026.

Turiștii dornici să descopere România Atractivă pot accesa website-ul romania-atractiva.ro sau aplicația mobilă de travel, disponibilă gratuit pentru iOS și Android (o poți descărca de aici: https://romaniaatractiva.app.link/download).

Printre multe alte facilități pe care turiștii le pot descoperi descărcând aplicația, aceasta furnizează informații despre tematicile celor 12 rute și despre obiectivele incluse, prin imagini video și foto, tur virtual, animații, reconstrucții 3D, ghiduri audio, texte și recenzii. Platforma integrează și serviciul Google Maps, iar utilizatorii își pot crea propria rută sau pot combina diferite obiective din cele 12 rute tematice. Mai mult decât atât, utilizatorii pot crea și propriul traseu (Traseul meu), cu obiectivele favorite, iar aplicația va genera o rută optimă pe hartă cu obiectivele respective.

Related Stories

Descoperă

Unde călătoresc românii de Paște? Diaspora revine acasă, iar...

Anul acesta, în perioada Paștelui, prețul mediu al unui bilet de avion dus-întors a fost de 246 de euro, în creștere cu 14% față de 2024, iar valoarea medie a unei rezervări s-a ridicat la 326 de euro.Cel mai ieftin bilet vândut a fost de 51 de euro, pe ruta Bacău - Roma, iar cel mai scump bilet pentru plecările din România a ajuns la 712 de euro, pe ruta București - Lisabona. În ceea ce privește sosirile în România, cel mai ieftin bilet a fost de 99 de euro, pe ruta Atena - București.

Antalya, orașul cu cele mai multe plaje curate din...

Autoritatea pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din Turcia (TGA): Pe lângă frumusețea naturală, Antalya îmbină luxul și istoria. Resorturile de cinci stele, spa-urile de top și restaurantele gourmet se află în vecinătatea siturilor antice precum Olympos sau Patara, fosta capitală a Ligii Liciene. Vizitatorii pot explora flacăra eternă Chimera sau ruinele civilizației liciene, îmbogățindu-și experiența cu o incursiune în trecut.

Obiective turistice din Suceava, desemnate castigatoare la competitia Destinatia...

Pe scena Galei au urcat câștigătorii competiției Destinația Anului, un reper în industria turismului autohton, care promoveză anual cele mai atractive și valoroase locuri din țară. Ediția din 2025 a adus în finală 76 de destinații turistice, selectate în urma unui proces riguros de nominalizare. Evaluarea s-a realizat printr-un sistem complex, care a combinat votul publicului, analiza unui juriu de experți, măsurarea brandului turistic printr-o cercetare sociologică și evaluarea arhitecturală și urbanistică a fiecărei destinații.

Programul „România Atractivă”, pe podium la Gala Destinația Anului...

În fiecare an, România își pune în valoare cele mai atractive destinații turistice prin intermediul competiției „Destinația Anului”, care promovează și recunoaște nu doar cele mai îndrăgite obiective din țara noastră, ci și pe cele care s-au remarcat printr-o dezvoltare exemplară și continuă, dar și printr-un mare potențial turistic.

Procesiune-pelerinaj „Drumul Crucii” pe Dealul Furcoi din Sucevița, în...

Evenimentul, organizat de preoți și autorități locale, invită credincioșii la o meditație asupra jertfei și iubirii mântuitoare a lui Hristos. Traseul propus va fi presărat cu cele 14 popasuri ale „Căii Durerii” (Via Dolorosa), inspirate din Cetatea Veche a Ierusalimului, culminând cu paraclisul din vârful dealului.

Vezi destinațiile cu cele mai mari șanse în lupta...

Cu doar șapte  zile rămase până la încheierea votului în competiția Destinația Anului® 2025, în clasamentul provizoriu cu câte cinci nominalizări la cele cinci categorii au rămas din județul Suceava destinațiile Țara Dornelor, Ținutul Mănăstirilor din Bucovina, stațiunea Vatra Dornei și Complexul Agrement Ariniș Gura Humorului

Categorii populare