Primul ghid dedicat investitorilor în domeniul hotelier lansat de Premier Hospitality și Pick Two

Compania de consultanță și operare hotelieră Premier Hospitality și studioul de arhitectură și design Pick Two anunță lansarea celei de-a doua ediții a primului ghid destinat industriei ospitalității din România. Acest ghid inovator este conceput pentru a sprijini atât noii intrați în sectorul hotelier, cât și pe cei care deja dețin afaceri în această industrie dinamică și în continuă expansiune.

„Este un demers informațional și educațional, pe care împreună cu colegii mei ni l-am asumat, cu scopul de a împărtăși celor care doresc să investească în industria hotelieră tot ce am învățat noi, pe propria noastră piele, în zeci de ani de experiență în acest domeniu. O carte scrisă din proiecte și experiențe reale. Tocmai aceasta dimensiune practică și aplicată face din acest material un instrument valoros,” a declarat Lucian Marinescu, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Obiectivul este de a oferi un manual la nivel de industrie care să explice pas cu pas, într-o manieră cronologică, etapele care trebuie parcurse și bunele practici identificate, pentru a obține un proiect hotelier reușit: începând cu fundamentarea corectă a deciziei de investire și continuând cu finanțarea, construirea unui concept, întocmirea unui buget, afilierea la un lanț hotelier sau procesul de execuție cu echipe multi-disciplinare.

„Suntem într-un punct de cotitură pentru industria hotelieră, un moment în care avem oportunitatea de a investi în turism și de a aduce o țară cu un mare potențial mai aproape de locul pe care îl merită,” continuă Sebastian Mîndroiu, arhitect specializat în ospitalitate și coautor în acest proiect. „Ghidul pe care îl lansăm acum își propune să ofere idei și curaj investitorilor care vor să urmeze acest drum. Ne-am pus în aceste pagini nu doar experiența celor 12 ani de proiectare și design în domeniul ospitalității, ci și dorința de a contribui la o Românie mai frumoasă și mai primitoare.”

Ghidul investitorului în industria hotelieră aduce în prim plan argumentele raționale de business, aspectele practice ale unui proiect și know-how-ul specific hotelier al autorilor care, coroborate cu ambiția și flerul antreprenorilor, pot constitui ingredientele necesare pentru succes.

„Apetitul pentru investiții este la cote înalte, apar peste tot proiecte noi de hoteluri, restaurante, resorturi, centre de agrement și asta este minunat. Ce avem nevoie pentru ca aceste proiecte să intre cum trebuie în piață și să aducă beneficiile așteptate? Nimic altceva decât educație, cunoștințe, soluții aliniate la tendințele internaționale actuale, pe care noi le susținem și le integrăm în ADN-ul proiectelor încă din fazele inițiale, aici mă refer la sustenabilitate și digitalizare. Un material util pentru orice hotelier, investitor sau operator, pentru studenți sau profesori de turism, dar și pentru colegi de industrie sau autorități publice,” continuă Călin Ile, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Pentru ca un business hotelier să-și maximizeze șansele de reușită, elementele esențiale de luat în calcul și explicate în ghid sunt legate atât de o succesiune completă și corectă a activităților de dezvoltare, dar și de necesitatea ca investitorii să aibă alături specialiști care să le ofere informații și soluții profesionale la momentul potrivit, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii.

Pentru a marca momentul pe care îl traversăm cu toții, dar și adaptarea la instrumentele moderne de lucru, pentru coperta ghidului, realizatorii au utilizat inteligența artificială, cu un rezultat unic și special.

Ghidul este gratuit pentru toți cei care vor să îl acceseze și poate fi descărcat și analizat de aici: http://www.hotelbiz.ro.

Related Stories

Descoperă

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Agențiile de turism își promovează ofertele speciale la Târgul...

Pentru sărbătorile de iarnă, vizitatorii pot alege experiențe autentice dintr-o varietate de destinații locale, precum Bucovina și Maramureș, sejururi în stațiuni montane: Călimănești, Predeal, Sinaia sau Poiana Brașov, dar și escapade liniștite în Buzău, Sibiu și Hunedoara.

Se lansează prima asociație dedicată femeilor din transport și...

WTTA - Women in Transport and Tourism Association (Asociația Femeilor din Transport și Turism) este prima asociație românească și internațională fondată cu scopul de a sprijini, conecta și inspira femeile cu cariere excepționale din sectoarele transportului și turismului.

Destinația Anului lansează a cincea ediție și invită românii...

Destinația Anului este mai mult decât o competiție: este cea mai mare acțiune de promovare a destinațiilor din România către români, este o inițiativă de formare și promovare a expertizei în domeniul managementului de destinație, un proiect care inspiră și redefinește obiectivele acestui domeniu.

Categorii populare