Japonia a devenit noua destinație îndepărtată ”la modă”

a românilor

”Țara Soarelui Răsare” este din ce în ce mai căutată în rândul tinerilor, în special al adolescenților, datorită fenomenului manga (anime)

Există multe facilități financiare pentru turiștii ce optează spre zona rurală a țării

Pentru 2025, turiștii aleg tururi esențiale, clasice sau premium

Potrivit consultanților Exact Travel, nume emblematic în lumea turismului românesc, cu peste un sfert de secol de expertiză, Japonia își menține cererea foarte ridicată, manifestată după terminarea pandemiei. După un an 2023 de succes, 2024 confirmă și el apetitul foarte mare al turiștilor români pentru arhipelagul nipon. Cu siguranță că acest trend se va manifesta și în 2025.

Japonia este din ce în ce mai căutată în rândul tinerilor, în special al adolescenților, datorită fenomenului manga (anime). Evenimentele de profil, organizate în număr din ce în ce mai mare în România, contribuie la acest proces (ComicCon, Festivalul de film Izanagi etc.). Acest lucru de vede și în cererea de tabere de vară de copii în Japonia, în mare creștere față de anul 2023.

JNTO (Japan National Tourism Bureau) își dorește să răspândească fluxul mare de turism din toată lumea care se îndreaptă către destinațiile cheie (Tokyo, Kyoto, Nara, Osaka) spre extremitățile arhipelagului (Hokkaido, Okinawa, zona Kanazawa, Takayama). Există multe facilități financiare pentru turiștii ce optează spre zona rurală, mai puțin vizitată, a Japoniei.

La ora actuală, topul destinațiilor alese de români în Japonia este condus de Kyoto, urmat de Tokyo, Nara, Osaka și Hiroshima.

”Credem cu tărie că Japonia trebuie și merită vizitată de toată lumea, cel puțin o dată. Din acest motiv, pentru a face mai accesibilă destinația pentru cât mai multi turiști, am gândit un concept nou, începând din 2025: trei categorii de tururi – Esențial, Clasic și Premium. Pe lângă criteriul prețului, cele trei tururi se deosebesc prin durată și conținut. Vă invităm să alegeți turul care vi se potrivește cel mai bine!, subliniază Andrei Neagu, coordonator departament Japonia al Exact Travel.

Turul Esențial este un prim circuit în care se pot admira și cireșii înfloriți și va fi organizat între 10 și 19 martie 2025. Printre alte obiective, vor fi admirate Muntele Fuji și parcul celor 1500 de cireși și vor fi vizitate pădurea de bambus din Arashiyama și Castelul Himeji. Cazările vor fi în hoteluri de 3* și 4* iar costul pachetului turistic începe de la 2590 de euro de persoană.

Turul Clasic va avea loc în perioada 15-27 martie 2025 și va include descoperirea artei preparării ceaiului matcha, degustare de sake în Takayama, experiențe culinare precum savurarea vitei japoneze (Hida) la Takayama, excursie la Hiroshima și Miyajima, vizită la Templul Zen Ryoanji iar ca bonus o vizită la Muzeul Digital TeamLab Planets din Tokyo. Cele 11 zile pline în Japonia vor include cazări la hoteluri de 3* și 4* iar tariful pornește de la 3790 de euro de persoană.

Turul Premium oferă, în plus, vizită la Templele Zen Ryoanji dar și Eihei-ji, înnoptare la un ryokan cu ape termale și SPA (inclus) și o urcare în turnul Skytree din Tokyo. Itinerarul celor 12 zile pline în Japonia va include Tokyo – Muntele Fuji – Matsumoto – Kanazawa – Shirakawago – Takayama – Kanazawa – Fukui – Kyoto – Uji – Nara – Osaka – Hiroshima – Miyajima – Osaka – Tokyo, opțional NIKKO. Cazările vor fi la 4 și 5 stele, iar tarifele pornesc de la 4450 de euro de persoană.

Turiștii trebuie să știe că în cazul acestor circuite, la încheierea contractului se va achita un avans de minimum 30% din tariful total al pachetului turistic. Diferența de până la 50% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 65 de zile înainte de plecare iar diferența de până la 100% din valoarea totală a pachetului turistic se achită cu 35 de zile înainte de plecare.

Un alt circuit care se bucură de succes este ”Spectacolul primăverii în Japonia și Coreea de Sud”. Turul care îmbină cele două țări vecine va avea loc în perioada 21 martie – 4 aprilie 2025 și va include Croazieră pe Râul Sumida în Tokyo și pe Râul Han în Seoul, un spectacol Nanta în Seoul precum și intrări la multe obiective turistice. Pentru 12 nopți de cazare la hoteluri de 4 stele, tariful pornește de la 4350 de euro de persoană.

Related Stories

Descoperă

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Agențiile de turism își promovează ofertele speciale la Târgul...

Pentru sărbătorile de iarnă, vizitatorii pot alege experiențe autentice dintr-o varietate de destinații locale, precum Bucovina și Maramureș, sejururi în stațiuni montane: Călimănești, Predeal, Sinaia sau Poiana Brașov, dar și escapade liniștite în Buzău, Sibiu și Hunedoara.

Se lansează prima asociație dedicată femeilor din transport și...

WTTA - Women in Transport and Tourism Association (Asociația Femeilor din Transport și Turism) este prima asociație românească și internațională fondată cu scopul de a sprijini, conecta și inspira femeile cu cariere excepționale din sectoarele transportului și turismului.

Destinația Anului lansează a cincea ediție și invită românii...

Destinația Anului este mai mult decât o competiție: este cea mai mare acțiune de promovare a destinațiilor din România către români, este o inițiativă de formare și promovare a expertizei în domeniul managementului de destinație, un proiect care inspiră și redefinește obiectivele acestui domeniu.

Categorii populare