Ediția a 7-a a competiției de alergare montană “Hit The Egg – Oușoru Challenge” la Vatra Dornei

Duminică, 18 august 2024, Vatra Dornei va găzdui ediția a 7-a a competiției de alergare montană “Hit The Egg – Oușoru Challenge”, organizată de Asociația RoMontana cu sprijinul municipalității Vatra Dornei și a numeroși sponsori și parteneri.

Peste 250 de sportivi, atât profesioniști, cât și amatori, sunt așteptați să participe la probele de maraton (42 km), semi-maraton (24 km) și cross (10 km), pe traseele ce duc către vârful Oușoru. Organizatorii au pregătit și o cursă specială pentru copii, pe o distanță de aproximativ 1,5 km. La buna desfășurare a evenimentului vor contribui peste 50 de voluntari. Maratonul face parte din Circuitul Carpaților.

“Hit The Egg – Oușoru Challenge” este un concurs de alergare montană desfășurat în Munții Suhard, cu punctul de plecare din zona platoului Runc din Vatra Dornei. Scopul competiției este de a sprijini dezvoltarea turismului activ în Țara Dornelor, promovând mișcarea în aer liber și un mod de viață sănătos. Participanții sunt încurajați să contribuie cu hrană sau alte produse, care vor fi donate adăpostului de câini fără stăpân din Vatra Dornei.

Înscrierile sunt deschise până pe 17 august și se fac exclusiv online. Detalii suplimentare despre eveniment și programul complet pot fi găsite pe site-ul www.hte.run.

„Ne-am dorit ca acest concurs să devină o tradiție, să punem Vatra Dornei și Bucovina pe harta competițiilor de alergare montană și să contribuim la consolidarea destinației turistice Țara Dornelor. Ne bucurăm că am ajuns deja la ediția a 7-a și ne dorim să continuăm. Vă invităm să participați în număr cât mai mare, pentru a alerga, a susține sportivii, a face o tură cu bicicleta sau pur și simplu a vă bucura de natură, socializare și muzică bună. În program avem și probe sportive sau activități interactive pentru copii. Competițiile de alergare montană contribuie la dezvoltarea durabilă a teritoriului prin promovarea turismului activ și ecoturismului, având implicații economice și sociale pozitive asupra comunităților montane”, a declarat Radu-Adrian Rey, organizator și președinte al Asociației RoMontana.

Related Stories

Descoperă

Vara 2025: Romanii pot zbura cu mai putin de...

Potrivit datelor Vola, inceputul lunii iunie este momentul ideal pentru romanii care vor sa calatoreasca in Europa cu un buget redus. La polul opus, cea mai scumpa perioada ramane luna august, cand tarifele depasesc 300 de euro

Creștere cu 10% a numărului de turiști români în...

Conform datelor Organizației Germane pentru Turism, Germania este pe locul 3 în preferințele turiștilor români. Între ianuarie și martie 2025, Germania a înregistrat 326.429 de înnoptări din partea turiștilor români, o creștere de 9,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cele mai ieftine vacanțe de vară rezervate de români...

Luna iunie domină segmentul vacanțelor accesibile, fiind preferată de turiștii cu bugete de până la 2000 lei. În schimb, cele mai scumpe vacanțe din sezon s-au rezervat în lunile iulie și august, prețul mediu depășind 5000 lei

Campingul, trend în ascensiune: BIBI Adventure CampFest 2025, propune...

Potrivit unui studiu Statista din 2024, în Europa, numărul celor care aleg campingul a crescut cu 25% în ultimii 5 ani, iar în România, conform Eurostat, numărul turiștilor în campinguri a înregistrat o creștere de 15% față de 2023.

Grupul ITH (Vola, Fru, GoVola) devine partener direct de...

Grupul ITH din care fac parte portalurile Vola.ro, Fru.pl si GoVola.com, anunță integrarea directă a zborurilor LOT Polish Airlines în platformele proprii, marcând un parteneriat strategic de referință pentru ambele companii în Europa Centrală și de Est. Parteneriatul este deja activ în toate piețele în care operează Grupul ITH, respectiv România, Polonia și Bulgaria. Această colaborare consolidează poziția grupului ca lider regional în distribuția biletelor de avion.

Turismul european în 2025: Mastercard Economics Institute evidențiază tendința...

Raportul arată că europenii iau deciziile de călătorie în funcție de valorile lor, căutând activități ce implică conexiune, programe de wellness, activități sportive și de aventură și experiențe culinare. În timp ce cursul valutar și contextul geopolitic pot influența comportamentul de consum, raportul evidențiază că pasiunile și dorința de a trăi experiențe cu sens continuă să fie factori esențiali în modelarea industriei turismului.

Categorii populare