Auto Meet Vatra Dornei 2024: Pasiune Auto, Relaxare și Socializare în Bucovina

În al patrulea weekend al lunii august, între 23 și 25 august, Vatra Dornei găzduiește cea de-a doua ediție a întâlnirii Auto Meet Vatra Dornei (AMVD). Evenimentul, organizat de Bucovina Auto Club în colaborare cu echipa media BTD Studio, promite o experiență auto de neuitat, aducând împreună pasionații de mașini modificate, tuning și mecanică, într-un cadru scenic și relaxant.

Programul Evenimentului

Evenimentul se desfășoară la baza pârtiei Veverița din Municipiul Vatra Dornei și include activități diverse și captivante:

Vineri, 23 august:

  • Începând cu ora 10:00 – Primirea participanților și înscrierea mașinilor.

Sâmbătă, 24 august:

  • Ora 10:00 – Parada AMVD 2024: Participanții vor defila pe un traseu prestabilit, cu o oprire pitorească în fața Cazinoului Băilor.
  • Ora 12:00 – Încheierea înscrierilor și concursul Best Sound System, jurizat de SPL Garage.
  • Ora 14:00 – Probele jurizate simultan:
    • Lowest Car (Air ride) – Mașina cu cea mai mică gardă la sol, având suspensie cu perne de aer.
    • Lowest Car (static suspension) – Mașina cu cea mai mică gardă la sol, având suspensie statică.
    • Best Exhaust – Cea mai zgomotoasă evacuare.

Concursuri și Premii

Pe parcursul întregului eveniment, vor fi jurizate mai multe categorii, inclusiv:

  • Best Paint – Mașina cu cea mai bună vopsea la exterior.
  • Best Wrap – Mașina cu cea mai bună colantare la exterior.
  • Best Interior – Mașina cu cel mai bun interior.
  • Best Overall – Mașina cea mai bună la interior, exterior și sunet.
  • RAR Rejects – Mașina cu cele mai multe modificări.
  • Kids’ Hero – Cea mai bună mașină, prin votul copiilor.
  • Best Car of the Show – Cea mai bună mașină a evenimentului.
  • Best Retro – Cea mai bună mașină istorică.
  • Best Ten Cars – Top zece mașini ale evenimentului.

Sâmbătă seara, participanții și vizitatorii sunt invitați să continue petrecerea pe platoul de la baza pârtiei Veverița, unde energia bună și distracția vor fi la ele acasă.

Promovarea Valorilor Locale

Auto Meet Vatra Dornei 2024 nu este doar un eveniment dedicat pasionaților de mașini, ci și o oportunitate de a promova turismul și valorile locale. Diverse mărci auto românești și modele retro vor fi expuse, contribuind astfel la redescoperirea bogatei tradiții autohtone.

Pentru mai multe detalii și lista completă a mașinilor înscrise, vizitați pagina oficială a evenimentului pe Facebook: Auto Meet Vatra Dornei 2024.

Auto Meet Vatra Dornei este un eveniment organizat de Bucovina Auto Club și BTD Studio, susținut de Primăria Municipiului Vatra Dornei și partenerii Automeister Little Star SRL – Vatra Dornei, Castrol, Dakore Advert, Tractări Auto Paul, Cricova, Turbo’s Hoet, La Taverna, ProLux și Liceul Tehnologic „Vasile Deac”.

Related Stories

Descoperă

ANAT cere numirea unui secretar de stat din industria...

ANAT: Turismul românesc se confruntă cu multiple probleme care necesită o abordare pragmatică și bine informată. Doar o persoană cu experiență directă în industrie poate înțelege nevoile reale ale agenților economici care își desfășoară activitatea în turism și HORECA, ale investitorilor și ale celorlalți actori implicați. Numirea unui lider din afara acestui domeniu riscă să perpetueze o lipsă de direcție și să compromită potențialul turismului de a deveni un motor economic major.

Suceava atrage turiști și prin Piața Volantă: Un loc...

Președintele Asociației „Gustă din Bucovina”, Alexandru Andrieș spune că din ce în ce mai mulți turiști vin să descopere dacă realitatea reflectă ceea ce văd în materialele video de promovare: „Curiozitatea îi ghidează să afle: chiar e așa ca în video-uri? Cu degustări, ceai, povești cu producători și o atmosferă autentică? Și da, pleacă zâmbind și încântați.”

Gheorghe Fodoreanu, fost președinte ANAT: Turismul românesc ar fi...

Fodoreanu: Schimbările aduse de aderarea totală la spațiul Schengen reprezintă o oportunitate majoră pentru turismul de circuite cu autocare, facilitând accesul turiștilor din țările central europene, pentru care distanțele pentru Maramureș, Bucovina, Transilvania, Delta Dunării, litoralul și București devin accesibile

După ce zeci de turiști au fost înșelați cu...

Alin Burcea, președinte ANAT: Turiștii trebuie să cumpere numai de la agenții de turism licențiate, pentru că astfel sunt protejați conform legislației în vigoare. Amatorii de chilipiruri au mari șanse să fie păgubiți

Cum se autosabotează turismul românesc: MEAT și Ministerul Finanțelor...

Alin Burcea, președintele ANAT: Este incredibil cum Ministerul Economiei și Ministerul Finanțelor își arată incapacitatea de a găsi soluții, deși există temei legal pentru a finanța participarea României la târgurile internaționale. Nu lipsa bugetului este problema reală, ci lipsa de voință și de implicare. Dacă ar exista un minim efort și responsabilitate din partea celor care gestionează aceste decizii, România nu ar fi pusă în această situație rușinoasă. Absența noastră de la aceste târguri echivalează cu un sabotaj deliberat al turismului românesc și al eforturilor noastre de a ne promova ca destinație pe plan internațional

„Destinația Anului” dezvăluie destinațiile calificate în competiția care celebrează...

În competiție s-au calificat 167 de destinații turistice în categoriile orașe care te inspiră, stațiuni balneo-climaterice, tărâmuri fermecate, sate de poveste, distracție și aventură, cultură și educație

Categorii populare