Primul ghid dedicat investitorilor în domeniul hotelier lansat de Premier Hospitality și Pick Two

Compania de consultanță și operare hotelieră Premier Hospitality și studioul de arhitectură și design Pick Two anunță lansarea celei de-a doua ediții a primului ghid destinat industriei ospitalității din România. Acest ghid inovator este conceput pentru a sprijini atât noii intrați în sectorul hotelier, cât și pe cei care deja dețin afaceri în această industrie dinamică și în continuă expansiune.

„Este un demers informațional și educațional, pe care împreună cu colegii mei ni l-am asumat, cu scopul de a împărtăși celor care doresc să investească în industria hotelieră tot ce am învățat noi, pe propria noastră piele, în zeci de ani de experiență în acest domeniu. O carte scrisă din proiecte și experiențe reale. Tocmai aceasta dimensiune practică și aplicată face din acest material un instrument valoros,” a declarat Lucian Marinescu, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Obiectivul este de a oferi un manual la nivel de industrie care să explice pas cu pas, într-o manieră cronologică, etapele care trebuie parcurse și bunele practici identificate, pentru a obține un proiect hotelier reușit: începând cu fundamentarea corectă a deciziei de investire și continuând cu finanțarea, construirea unui concept, întocmirea unui buget, afilierea la un lanț hotelier sau procesul de execuție cu echipe multi-disciplinare.

„Suntem într-un punct de cotitură pentru industria hotelieră, un moment în care avem oportunitatea de a investi în turism și de a aduce o țară cu un mare potențial mai aproape de locul pe care îl merită,” continuă Sebastian Mîndroiu, arhitect specializat în ospitalitate și coautor în acest proiect. „Ghidul pe care îl lansăm acum își propune să ofere idei și curaj investitorilor care vor să urmeze acest drum. Ne-am pus în aceste pagini nu doar experiența celor 12 ani de proiectare și design în domeniul ospitalității, ci și dorința de a contribui la o Românie mai frumoasă și mai primitoare.”

Ghidul investitorului în industria hotelieră aduce în prim plan argumentele raționale de business, aspectele practice ale unui proiect și know-how-ul specific hotelier al autorilor care, coroborate cu ambiția și flerul antreprenorilor, pot constitui ingredientele necesare pentru succes.

„Apetitul pentru investiții este la cote înalte, apar peste tot proiecte noi de hoteluri, restaurante, resorturi, centre de agrement și asta este minunat. Ce avem nevoie pentru ca aceste proiecte să intre cum trebuie în piață și să aducă beneficiile așteptate? Nimic altceva decât educație, cunoștințe, soluții aliniate la tendințele internaționale actuale, pe care noi le susținem și le integrăm în ADN-ul proiectelor încă din fazele inițiale, aici mă refer la sustenabilitate și digitalizare. Un material util pentru orice hotelier, investitor sau operator, pentru studenți sau profesori de turism, dar și pentru colegi de industrie sau autorități publice,” continuă Călin Ile, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Pentru ca un business hotelier să-și maximizeze șansele de reușită, elementele esențiale de luat în calcul și explicate în ghid sunt legate atât de o succesiune completă și corectă a activităților de dezvoltare, dar și de necesitatea ca investitorii să aibă alături specialiști care să le ofere informații și soluții profesionale la momentul potrivit, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii.

Pentru a marca momentul pe care îl traversăm cu toții, dar și adaptarea la instrumentele moderne de lucru, pentru coperta ghidului, realizatorii au utilizat inteligența artificială, cu un rezultat unic și special.

Ghidul este gratuit pentru toți cei care vor să îl acceseze și poate fi descărcat și analizat de aici: http://www.hotelbiz.ro.

Related Stories

Descoperă

Noaptea Muzeelor la Sate dă startul înscrierilor pentru a...

Ediția din acest an va avea loc pe 31 august și promite sute de prezentări culturale și proiecte educative organizate în satele și comunele din întreaga țară. Evenimentul, un proiect fără precedent în spațiul cultural european, își propune să aducă în prim-plan patrimoniul uitat sau abandonat și să sporească alfabetizarea culturală a copiilor și tinerilor din comunitățile rurale.

Fine dining-ul din România, printre cele mai accesibile din...

Promovarea localurilor și a chefilor pe scena internațională e un criteriu esențial pentru a deveni mai vizibili și pentru a-i face curioși pe criticii culinari din afară și pe inspectorii Michelin. Investiția în meniu și design, și trainingul de personal sunt alte aspecte importante în acest sens. Mai apoi, fiecare stea Michelin vine la pachet cu un adaos semnificativ la prețurile din meniu, deci e nevoie de clienți dispuși să plătească acei bani pentru experiențe culinare de înaltă calitate. 

Cum arata profilul romanilor care merg la SPA în...

Printre activitatile preferate de romani atunci cand merg in vacanta se numara si mersul la SPARomanii aleg masaje, impachetari sau tratamente specifice atunci cand se cazeaza la un hotel cu centru wellnessStresul, durerile musculare, recuperarea post-operatorie, in topul afectiunilor pe care romanii incearca sa le trateze la SPA

Județul Suceava, locul unde statul moldovean a fost înființat...

Obiective de patrimoniu din Suceava și poveștile lor se regăsesc din acest an în programul național de turism cultural România Atractivă;Suceava se află în top 5 județe ca număr de obiective incluse în program;Jurnaliști și creatori de conținut au făcut singuri untul într-o gospodărie tradițională din Bucovina și au admirat satul-muzeu Ciocănești;Statul moldovean a fost înființat de două ori, iar istoria începuturilor Moldovei este chiar mai interesantă decât legendele;Cea mai veche biserică de lemn din România se află în cimitirul de la Putna și se presupune că a fost mutată de la Volovăț într-o singură noapte.

Peste 67% dintre români au planuri de călătorie pentru...

Dat fiind că cei mai mulți români au în plan cel puțin o vacanță vara aceasta, este important ca aceștia să știe că sunt câteva trucuri care îi pot ajuta să găsească bilete la un preț mai bun. Un prim aspect ține de data achiziționării biletelor: în general, vor obține un tarif mai mic dacă rezervă zborul în avans față de data călătoriei, de regulă, cu peste 21 de zile înainte de plecare.

Cum va arăta sezonul estival în 2024? Prețul mediu...

Prețul mediu pentru un sejur de două persoane, două nopți, pentru litoralul românesc, este de 1.004 lei. La munte, prețurile medii sunt comparabile cu cele de la mare: 990 de lei pentru un sejur pentru două persoane, două nopți. Nu în ultimul rând, în destinațiile balneare, prețul mediu pentru un sejur de două nopți este de 893 de lei.

Categorii populare