Primul ghid dedicat investitorilor în domeniul hotelier lansat de Premier Hospitality și Pick Two

Compania de consultanță și operare hotelieră Premier Hospitality și studioul de arhitectură și design Pick Two anunță lansarea celei de-a doua ediții a primului ghid destinat industriei ospitalității din România. Acest ghid inovator este conceput pentru a sprijini atât noii intrați în sectorul hotelier, cât și pe cei care deja dețin afaceri în această industrie dinamică și în continuă expansiune.

„Este un demers informațional și educațional, pe care împreună cu colegii mei ni l-am asumat, cu scopul de a împărtăși celor care doresc să investească în industria hotelieră tot ce am învățat noi, pe propria noastră piele, în zeci de ani de experiență în acest domeniu. O carte scrisă din proiecte și experiențe reale. Tocmai aceasta dimensiune practică și aplicată face din acest material un instrument valoros,” a declarat Lucian Marinescu, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Obiectivul este de a oferi un manual la nivel de industrie care să explice pas cu pas, într-o manieră cronologică, etapele care trebuie parcurse și bunele practici identificate, pentru a obține un proiect hotelier reușit: începând cu fundamentarea corectă a deciziei de investire și continuând cu finanțarea, construirea unui concept, întocmirea unui buget, afilierea la un lanț hotelier sau procesul de execuție cu echipe multi-disciplinare.

„Suntem într-un punct de cotitură pentru industria hotelieră, un moment în care avem oportunitatea de a investi în turism și de a aduce o țară cu un mare potențial mai aproape de locul pe care îl merită,” continuă Sebastian Mîndroiu, arhitect specializat în ospitalitate și coautor în acest proiect. „Ghidul pe care îl lansăm acum își propune să ofere idei și curaj investitorilor care vor să urmeze acest drum. Ne-am pus în aceste pagini nu doar experiența celor 12 ani de proiectare și design în domeniul ospitalității, ci și dorința de a contribui la o Românie mai frumoasă și mai primitoare.”

Ghidul investitorului în industria hotelieră aduce în prim plan argumentele raționale de business, aspectele practice ale unui proiect și know-how-ul specific hotelier al autorilor care, coroborate cu ambiția și flerul antreprenorilor, pot constitui ingredientele necesare pentru succes.

„Apetitul pentru investiții este la cote înalte, apar peste tot proiecte noi de hoteluri, restaurante, resorturi, centre de agrement și asta este minunat. Ce avem nevoie pentru ca aceste proiecte să intre cum trebuie în piață și să aducă beneficiile așteptate? Nimic altceva decât educație, cunoștințe, soluții aliniate la tendințele internaționale actuale, pe care noi le susținem și le integrăm în ADN-ul proiectelor încă din fazele inițiale, aici mă refer la sustenabilitate și digitalizare. Un material util pentru orice hotelier, investitor sau operator, pentru studenți sau profesori de turism, dar și pentru colegi de industrie sau autorități publice,” continuă Călin Ile, fondator Premier Hospitality și coautor al ghidului.

Pentru ca un business hotelier să-și maximizeze șansele de reușită, elementele esențiale de luat în calcul și explicate în ghid sunt legate atât de o succesiune completă și corectă a activităților de dezvoltare, dar și de necesitatea ca investitorii să aibă alături specialiști care să le ofere informații și soluții profesionale la momentul potrivit, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii.

Pentru a marca momentul pe care îl traversăm cu toții, dar și adaptarea la instrumentele moderne de lucru, pentru coperta ghidului, realizatorii au utilizat inteligența artificială, cu un rezultat unic și special.

Ghidul este gratuit pentru toți cei care vor să îl acceseze și poate fi descărcat și analizat de aici: http://www.hotelbiz.ro.

Related Stories

Descoperă

Bucovina, Maramureș și Transilvania sunt preferate de români pentru...

Anul acesta Bucovina și Maramureș au fost printre cele mai căutate destinații de către turiștii români pentru vacanța de Paște, conform studiului Travelminit.ro. Aproximativ 41% dintre respondenții sondajului au ales Maramureș sau Bucovina, cu dorința de a se relaxa, de a participa la slujba de Înviere și de a se bucura de mesele bogate cu preparate locale.

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei: destinații ideale, în perioada...

Ruta mănăstirilor din zona Moldovei cuprinde 18 obiective incluse în programul de turism cultural „România Atractivă”, cele mai multe dintre ele fiind în județul Suceava.

Unde călătoresc românii de Paște? Diaspora revine acasă, iar...

Anul acesta, în perioada Paștelui, prețul mediu al unui bilet de avion dus-întors a fost de 246 de euro, în creștere cu 14% față de 2024, iar valoarea medie a unei rezervări s-a ridicat la 326 de euro.Cel mai ieftin bilet vândut a fost de 51 de euro, pe ruta Bacău - Roma, iar cel mai scump bilet pentru plecările din România a ajuns la 712 de euro, pe ruta București - Lisabona. În ceea ce privește sosirile în România, cel mai ieftin bilet a fost de 99 de euro, pe ruta Atena - București.

Antalya, orașul cu cele mai multe plaje curate din...

Autoritatea pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din Turcia (TGA): Pe lângă frumusețea naturală, Antalya îmbină luxul și istoria. Resorturile de cinci stele, spa-urile de top și restaurantele gourmet se află în vecinătatea siturilor antice precum Olympos sau Patara, fosta capitală a Ligii Liciene. Vizitatorii pot explora flacăra eternă Chimera sau ruinele civilizației liciene, îmbogățindu-și experiența cu o incursiune în trecut.

Obiective turistice din Suceava, desemnate castigatoare la competitia Destinatia...

Pe scena Galei au urcat câștigătorii competiției Destinația Anului, un reper în industria turismului autohton, care promoveză anual cele mai atractive și valoroase locuri din țară. Ediția din 2025 a adus în finală 76 de destinații turistice, selectate în urma unui proces riguros de nominalizare. Evaluarea s-a realizat printr-un sistem complex, care a combinat votul publicului, analiza unui juriu de experți, măsurarea brandului turistic printr-o cercetare sociologică și evaluarea arhitecturală și urbanistică a fiecărei destinații.

Programul „România Atractivă”, pe podium la Gala Destinația Anului...

În fiecare an, România își pune în valoare cele mai atractive destinații turistice prin intermediul competiției „Destinația Anului”, care promovează și recunoaște nu doar cele mai îndrăgite obiective din țara noastră, ci și pe cele care s-au remarcat printr-o dezvoltare exemplară și continuă, dar și printr-un mare potențial turistic.

Categorii populare