Eveniment automobilistic retro la Suceava la întâlnirea națională anuală a Oltcit Fan Club

Asociația Oltcit Fan Club a anunțat că în acest an Întâlnirea Națională Oltcit va fi organizată la Suceava unde vor fi prezentate în expoziție statică, dar și în mișcare, câteva zeci de autovehicule Oltcit.

Potrivit organizatorilor, la eveniment vor participa aproximativ 30 de autovehicule marca Oltcit din țară și strainătate, prezentate publicului în expozitia statică, care va fi însoțită și de o expozitie foto care va prezenta aspecte relevante din istoria mărcii Oltcit.

La eveniment membrii Asociației vor purta echipamentul specific, cămașă bleu și șapcă rosie, ambele brodate cu sigla Asociatiei. În marja evenimentului va performa un DJ care va recompune sonor perioada anilor 80 și 90. De asemenea, se vor organiza concursuri cu premii constând în materiale de promovare ale Asociatiei, respectiv medalii, cămași, șepci sau brelocuri.

Asociația precizează că evenimentul va cuprinde organizarea în data de 26 august 2023 a unei expoziții statice și a unei expoziții foto, cu autovehicule marca Oltcit pe Esplanada Centrului Comercial Iulius Mall Suceava, între orele 10.00-14.00, iar între orele 14.00-16.00 expoziția va putea fi văzută la Cetatea de Scaun a Sucevei.

Tot în 26 august, între orele 16.00-17.00 autovehiculele Oltcit vor putea fi văzute într-o expoziție în mișcare pe un itinerar din municipiul Suceava.   

Autoturismul Oltcit, fabricat la Craiova în perioada 1982-1995, reprezintă un reper important în peisajul automobilistic românesc din perioada anilor 80 și 90, pe de o parte pentru inovațiile tehnologice pe care le propunea la acea vreme și pe de altă parte pentru faptul că marca Oltcit a reprezentat în România acelor timpuri o alternativă și un concurent al mărcilor tradiționale, Dacia și Aro

Related Stories

Descoperă

ANAT cere numirea unui secretar de stat din industria...

ANAT: Turismul românesc se confruntă cu multiple probleme care necesită o abordare pragmatică și bine informată. Doar o persoană cu experiență directă în industrie poate înțelege nevoile reale ale agenților economici care își desfășoară activitatea în turism și HORECA, ale investitorilor și ale celorlalți actori implicați. Numirea unui lider din afara acestui domeniu riscă să perpetueze o lipsă de direcție și să compromită potențialul turismului de a deveni un motor economic major.

Suceava atrage turiști și prin Piața Volantă: Un loc...

Președintele Asociației „Gustă din Bucovina”, Alexandru Andrieș spune că din ce în ce mai mulți turiști vin să descopere dacă realitatea reflectă ceea ce văd în materialele video de promovare: „Curiozitatea îi ghidează să afle: chiar e așa ca în video-uri? Cu degustări, ceai, povești cu producători și o atmosferă autentică? Și da, pleacă zâmbind și încântați.”

Gheorghe Fodoreanu, fost președinte ANAT: Turismul românesc ar fi...

Fodoreanu: Schimbările aduse de aderarea totală la spațiul Schengen reprezintă o oportunitate majoră pentru turismul de circuite cu autocare, facilitând accesul turiștilor din țările central europene, pentru care distanțele pentru Maramureș, Bucovina, Transilvania, Delta Dunării, litoralul și București devin accesibile

După ce zeci de turiști au fost înșelați cu...

Alin Burcea, președinte ANAT: Turiștii trebuie să cumpere numai de la agenții de turism licențiate, pentru că astfel sunt protejați conform legislației în vigoare. Amatorii de chilipiruri au mari șanse să fie păgubiți

Cum se autosabotează turismul românesc: MEAT și Ministerul Finanțelor...

Alin Burcea, președintele ANAT: Este incredibil cum Ministerul Economiei și Ministerul Finanțelor își arată incapacitatea de a găsi soluții, deși există temei legal pentru a finanța participarea României la târgurile internaționale. Nu lipsa bugetului este problema reală, ci lipsa de voință și de implicare. Dacă ar exista un minim efort și responsabilitate din partea celor care gestionează aceste decizii, România nu ar fi pusă în această situație rușinoasă. Absența noastră de la aceste târguri echivalează cu un sabotaj deliberat al turismului românesc și al eforturilor noastre de a ne promova ca destinație pe plan internațional

„Destinația Anului” dezvăluie destinațiile calificate în competiția care celebrează...

În competiție s-au calificat 167 de destinații turistice în categoriile orașe care te inspiră, stațiuni balneo-climaterice, tărâmuri fermecate, sate de poveste, distracție și aventură, cultură și educație

Categorii populare