Grupul de turism rtk, cea mai mare asociație germană de turism, se lansează în România

rtk romania se va concentra pe vânzările B2B, ceea ce înseamnă că societatea nu va acționa ca un competitor pentru agențiile de turism

Într-o primă fază, rtk romania se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agențiilor afiliate, cele mai bune produse posibile pentru orice destinație

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții de turism afiliate în străinătate), anunță oficial deschiderea activității pe piața turistică din România. Cu o echipă care are o experiență vastă în industria turismului, rtk romania își propune să aducă servicii inovatoare și să sprijine agențiile de turism locale în dezvoltarea parteneriatelor și distribuției independente a serviciilor turistice.

rtk romania a fost înființată în aprilie 2024 și deține licență de agenție de turism organizatoare. Asociații sunt rtk international (80%) și Radu Colfescu (20%), un profesionist cu o experiență în turism de peste 25 de ani. rtk nu funcționează ca un touroperator, ci ca o asociație de turism care reprezintă interesele agențiilor de turism în relația cu touroperatorii și cu furnizorii internaționali. Modelul rtk se axează pe principii solide de parteneriat, bazate pe încredere, respect reciproc și egalitate.

NoutĂȚi Și inovaȚii

Ce servicii turistice inovatoare va aduce rtk romania?

”Grupul rtk este deja activ în multe țări europene și sprijină distribuția serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, grupul rtk are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații si furnizori de servicii turistice. În plus, rtk își va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piețe internaționale pentru a consolida o rețea de agenții de turism afiliate în România, în care fiecare agenție va rămâne independentă. În acest sens, rtk romania va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate și le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs și consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, declară Dl. Thomas Boesl – Director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.

Cum se diferențiază rtk de alte companii de turism?

În calitate de organizație neutră, rtk romania este la dispoziția tuturor agențiilor de turism afiliate din România, concentrându-se pe vânzările B2B, ceea ce înseamnă că societatea nu va acționa ca un competitor pentru agențiile de turism. O distribuție a produselor pe segmentul B2C nu este planificată în viitorul apropiat. Prin susținerea intereselor comune ale agențiilor de turism afiliate, rtk pune accent pe distribuția independentă a serviciilor turistice.

”Consider că fiecare agenție afiliată la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul și de experiența noastră în relația cu furnizorii internaționali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziția agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înființarea unui model de distribuție tip “franciză” sau activități proprii de touroperare”, subliniază Dl. Radu Colfescu – Managing Partner rtk romania.

Parteneriate Și relatii de business

Cum va colabora rtk romania cu agențiile de turism?

În vederea gestionării eficiente și profesionale a relației cu agențiile afiliate, rtk romania va înființa un departament de suport specializat și va oferi training și asistență la cel mai înalt nivel posibil. În plus, departamentul de marketing va oferi suport partenerilor în vederea promovării produselor din portofoliu și a consolidării cifrei de afaceri.

Ce beneficii vor avea agențiile afiliate?

Partenerii rtk romania vor beneficia de know-how-ul rtk international, dobândit prin prezența de mai mulți ani pe diverse piețe europene. Informațiile și condițiile de la diverși furnizori de servicii nu trebuie să fie obținute sau negociate separat de fiecare agenție în parte, ci vor fi intermediate de rtk și puse la dispoziția agențiilor afiliate.

Viziune si obiective

Cum va contribui rtk romania la dezvoltarea turismului în țara noastră?

Într-o primă fază, rtk romania se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agențiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinație, cu un excelent raport calitate-preț. Datorită unui portofoliu extins de furnizori internaționali, gama de servicii turistice pe piața românească va fi îmbunătățită constant.

Într-o etapă ulterioară, este posibilă și promovarea turismului de incoming în România, prin intermediul rețelei de peste 3.000 de agenții de turism afiliate rtk în străinătate.

Despre rtk international

rtk international, cea mai mare asociație germană de turism, a fost fondată în anul 2003. Compania este responsabilă pentru extinderea și pe alte piețe a modelului de parteneriat rtk, implementat cu succes în Germania.

Related Stories

Descoperă

Top 5 cele mai căutate destinații din România pentru...

Analiza Travelminit arată că un sejur de 2-3 nopți pentru două persoane și un copil costă în medie între 150 și 700 lei pe noapte, în funcție de destinație și facilitățile disponibile. Stațiunile montane sau balneare oferă pachete speciale pentru familii, cu demipensiune, acces la piscine, saune și activități pentru copii. Rezervările în octombrie permit familiilor să beneficieze de tarife mai avantajoase comparativ cu sezonul de vară și de mai multă liniște, fără aglomerația caracteristică vacanțelor estivale.

Drumeție cu gust de „Brânzeturi dumnezeiești” – pe Via...

La finalul drumeției, participanții vor ajunge la ferma familiei Mădăraș din Agârbiciu, locul unde se nasc celebrele „brânzeturi dumnezeiești”. Părintele Nicolae Mădăraș, împreună cu cei cinci fii ai săi, cresc vaci din rasa „brună de Maramureș” și prepară produse lactate apreciate nu doar în zona Copșa Mică - Mediaș, ci și dincolo de granițele județului, până la Blaj.

Colliers: Industria hotelieră din România, printre cele mai mari...

Raluca Buciuc, Director, Partner of Valuation360 și Advisory Services la Colliers: Românii au continuat să călătorească și să accepte tarife tot mai ridicate, iar Bucureștiul a ajuns la prețuri pe cameră comparabile cu diverse capitale regionale, de la Viena la Varșovia și Praga. Această evoluție a susținut ca perioada 2023-2025 să fie una foarte bună pentru hotelieri, însă creșterea tarifelor în viitor nu se va putea baza doar pe inflație, ci pe diversificarea serviciilor, inovație și utilizarea tehnologiei AI.

Turismul Românesc 2.0: Cum schimbă tehnologia călătoriile românilor

În sectorul turistic, mai mult de jumătate dintre furnizorii de cazare utilizează instrumente precum tarife dinamice (52%) sau chatboți (58%) pentru a servi mai bine clienții și a crește veniturile. În schimb, piețele din Europa de Est, inclusiv România, rămân în mare parte subdigitalizate, multe operațiuni fiind încă realizate manual.

Hello Holidays marchează Ziua Mondială a Turismului cu oferte...

Fiecare ediție a Zilei Mondiale a Turismului are o tematică specială, axată pe provocările și oportunitățile momentului, de la digitalizare și sustenabilitate, până la turismul rural sau incluziunea socială. Este o zi în care industria călătoriilor își reafirmă rolul vital, amintind că fiecare turist contribuie la schimb și înțelegere interculturală.

Eco-Brunch aniversar la Dorna Candrenilor: 15 ani de ecoturism...

Atmosfera de sărbătoare a adunat peste 200 de participanți, oaspeți din țară, din străinătate și din comunitățile locale. Peste 50 de localnici s-au implicat direct în organizare: gospodine și producători locali, soliști și dansatori de folclor, voluntari și meșteri populari.

Categorii populare