Eveniment automobilistic retro la Suceava la întâlnirea națională anuală a Oltcit Fan Club

Asociația Oltcit Fan Club a anunțat că în acest an Întâlnirea Națională Oltcit va fi organizată la Suceava unde vor fi prezentate în expoziție statică, dar și în mișcare, câteva zeci de autovehicule Oltcit.

Potrivit organizatorilor, la eveniment vor participa aproximativ 30 de autovehicule marca Oltcit din țară și strainătate, prezentate publicului în expozitia statică, care va fi însoțită și de o expozitie foto care va prezenta aspecte relevante din istoria mărcii Oltcit.

La eveniment membrii Asociației vor purta echipamentul specific, cămașă bleu și șapcă rosie, ambele brodate cu sigla Asociatiei. În marja evenimentului va performa un DJ care va recompune sonor perioada anilor 80 și 90. De asemenea, se vor organiza concursuri cu premii constând în materiale de promovare ale Asociatiei, respectiv medalii, cămași, șepci sau brelocuri.

Asociația precizează că evenimentul va cuprinde organizarea în data de 26 august 2023 a unei expoziții statice și a unei expoziții foto, cu autovehicule marca Oltcit pe Esplanada Centrului Comercial Iulius Mall Suceava, între orele 10.00-14.00, iar între orele 14.00-16.00 expoziția va putea fi văzută la Cetatea de Scaun a Sucevei.

Tot în 26 august, între orele 16.00-17.00 autovehiculele Oltcit vor putea fi văzute într-o expoziție în mișcare pe un itinerar din municipiul Suceava.   

Autoturismul Oltcit, fabricat la Craiova în perioada 1982-1995, reprezintă un reper important în peisajul automobilistic românesc din perioada anilor 80 și 90, pe de o parte pentru inovațiile tehnologice pe care le propunea la acea vreme și pe de altă parte pentru faptul că marca Oltcit a reprezentat în România acelor timpuri o alternativă și un concurent al mărcilor tradiționale, Dacia și Aro

Related Stories

Descoperă

Cum se autosabotează turismul românesc: MEAT și Ministerul Finanțelor...

Alin Burcea, președintele ANAT: Este incredibil cum Ministerul Economiei și Ministerul Finanțelor își arată incapacitatea de a găsi soluții, deși există temei legal pentru a finanța participarea României la târgurile internaționale. Nu lipsa bugetului este problema reală, ci lipsa de voință și de implicare. Dacă ar exista un minim efort și responsabilitate din partea celor care gestionează aceste decizii, România nu ar fi pusă în această situație rușinoasă. Absența noastră de la aceste târguri echivalează cu un sabotaj deliberat al turismului românesc și al eforturilor noastre de a ne promova ca destinație pe plan internațional

„Destinația Anului” dezvăluie destinațiile calificate în competiția care celebrează...

În competiție s-au calificat 167 de destinații turistice în categoriile orașe care te inspiră, stațiuni balneo-climaterice, tărâmuri fermecate, sate de poveste, distracție și aventură, cultură și educație

ANAT: Schengen deschide un nou drum turismului românesc

Președintele ANAT, Alin Burcea: Intrarea în spațiul Schengen este foarte importantă pentru români, din punct de vedere turistic. Ne amintim toți de cozile de zeci de ore din perioada pandemiei, la intrarea în Grecia. Au rămas în mentalul colectiv. Acum putem să intrăm în Bulgaria și Grecia fără timpi de așteptare și cu siguranță va crește traficul pe aceste destinații. Și spre Vest va crește traficul turistic, deci pentru noi, pentru români, este un lucru extraordinar

Gala Turismului „Descoperă Nord-Est” – Cel mai mare eveniment...

Gala, devenită deja o tradiție, reprezintă un punct de întâlnire pentru actorii din domeniul turismului și patrimoniului cultural, incluzând reprezentanți ai HORECA, administrației publice locale, instituțiilor de cultură, mediului academic, precum și mass-media națională și regională. Scopul principal al evenimentului este de a dezvolta parteneriate și de a crește atractivitatea turistică a regiunii Nord-Est.

România a fost ”Regina Balului” la târgul internațional de...

De Ziua Națională a României, 1 decembrie, un mesaj festiv „La mulți ani, România!” a fost difuzat pe panourile digitale din centrul Varșoviei dar și al Cracoviei, parte dintr-o campanie amplă de promovare a turismului românesc, desfășurată în Polonia între 16 noiembrie și 15 decembrie 2024

A început competiția anuală „Amintiri Gustoase” derulată pe social...

91 de premii sunt puse în joc pentru participanții la ediția din acest an a concursului „Amintiri Gustoase”, iar cei mai buni 100 de concurenți vor fi invitați la evenimentul de o zi în care vor face repetiții pentru masa de Crăciun împreună cu unele dintre cele mai plăcute și pricepute personalități din domeniul gastronomiei din România.

Categorii populare